niedziela, 9 sierpnia 2015

WYWIAD Z SELENĄ DLA ET

Jak już wszyscy z pewnością wiecie Selena jest nową twarzą marki produktów Pantene. Podczas nagrywania reklamy na planie obecna była telewizja ET, której panna Gomez udzieliła ekskluzywnego wywiadu. Teraz został on udostępniony. Poniżej możecie przeczytać przetłumaczone wypowiedzi Sel.

Fryzura, która nie chciałabym żeby kiedykolwiek powróciła to mullet
 i crimp.
Najlepsza sztuczka włosowa, z którą myślę, że zgodzą się wszystkie moje przyjaciółki, to suchy szampon. Jest niesamowity.
Moim ulubionym z akcesoriów do włosów jest gumka do włosów. Wiem, że to trochę stary styl, ale to naprawdę słodkie, kiedy czeszemy włosy do góry i pozostawiamy kilka kosmyków na dole. To jest fajne.
Moja ulubiona fryzura, którą nosiłam byłaby taka jak mam teraz. Jest pomiędzy krótkimi, a długimi włosami. Czuję się w niej fajnie.
Dorastałam z moją babcią i mamą w domu z jedną łazienką. Byłyśmy bardzo blisko, kiedy chodziło o kosmetyki, czy też spędzanie czasu razem.
Moim największym błędem dotyczącym włosów było to, kiedy byłam młodsza i zastanawiałam się jak używać prostownicy. Myślałam, że mam proste włosy, gdyż wyprostowałem te z przodu, a tył nie musiał być prosty, więc przez całą 6 klasę prostowałam tylko włosy z przodu. Nie jestem z tego zbyt dumna.

Aby być silnym trzeba być sobą. Źródłem mojej siły jest dobroć, bez względu na sytuację staram się sprawić, aby ktoś się uśmiechnął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz