piątek, 6 listopada 2015

A co u mnie? - Zdjęcia z całego tygodnia

Ogółem, to mam dość szkoły... (jak każdy z resztą) Normalnie nie mogę doczekać się najbliższego, jakiegokolwiek dnia wolnego. Z racji tego, że w przyszłym tygodniu w środę wypada 11 listopada, Dzień Niepodległości, jest wolne, to mam ochotę te dwa dni przed tym 11-stym po prosu nie pójść i udawać chorą XD Raczej wszyscy wiedzą o co chodzi. Codziennie kartkówka, sprawdzian i inne pierdoły... 
No ale na szczęście w domu mogę obejrzeć "Zaklinaczkę Duchów" i dwa odcinki "Kobra - Oddział Specjalny". Nie ma to jak robić zdjęcia telewizorowi i ująć tylko całkiem fajne zdjęcie autostrady XD
Głównie jak wstawałam, to było czerwone niebo, tylko dziś i wczoraj nie było... W ogóle to zimno się strasznie na dworze zrobiło. 
No i zakupiłam sobie biografię Ed'a Sheeran'a !!! Zatytułowana "Graficzna podróż" w dzień premiery została zakupiona przeze mnie. Jak na razie przeczytałam jeden rozdział, ale myślę, że to będzie coś fajnego =D





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz