poniedziałek, 9 listopada 2015

Chester odszedł ze Stone Temple Pilots!

Zawirowań wokół Stone Temple Pilots ciąg dalszy. Dwa dni temu serwis alternativenation.net poinformował, że Chester zakończył swoją współpracę z zespołem. Źródłem tej informacji był Scott Weiland, poprzedni wokalista STP, co nakazywało traktować ją z lekkim przymrużeniem oka. Teraz jednak doniesienia te potwierdził sam zespół. Poniżej tłumaczenie oświadczenia z jego oficjalnej strony internetowej.



Ostatnie 5 lat było niesamowitym doświadczeniem. Miałem szansę tworzyć i występować z jednym z największych rockowych zespołów naszego pokolenia. Z zespołem, który miał na mnie duży wpływ, kiedy dorastałem. Dzielenie czasu pomiędzy STP, Linkin Park i moją rodzinę zawsze sprawiało jednak, że jedna z tych rzeczy była nieco zaniedbywana. Wszyscy czterej… Rober, Eric, Dean i ja wiedzieliśmy, z czym walczymy. Chcąc być w porządku względem przyjaciół, fanów i całego dziedzictwa STP uznaliśmy, że zespół zasługuje na więcej czasu, niż jestem w stanie mu poświęcić. Ze względu na moich kolegów z Linkin Park, siebie samego i moją rodzinę, zamierzam skupić się wyłącznie na Linkin Park, aby móc dawać z siebie 100%. To było dla mnie niezwykłe doświadczenie oraz spełnienie marzeń i nie mogę się doczekać, co przyszłość przyniesie zarówno STP, jak i Linkin Park.

Chester


Przeżyliśmy razem 5 wspaniałych i pięknych lat. Grać dla was i spotykać was podczas ostatnich koncertów to był dla nas honor. Świetnie czuliśmy się występując z Chesterem, nie tylko pod względem zawodowym, ale również prywatnym. Niestety, stało się jasne, że czas i terminy są przeciwko nam. To jednak oznacza nowy początek. Napisaliśmy sporo nowego materiału, a część została już nawet nagrana. W ostatnich miesiącach mieliśmy przyjemność występować z bardzo utalentowanymi wokalistami i będziemy to kontynuować, aż każdy z nas poczuje, że trafiliśmy na właściwą osobę.

Z wyrazami miłości,

Robert, Eric, Dean

Dzięki LinkinPark.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz