czwartek, 20 lipca 2017

Playlista 28.

Ostatnimi czasy słuchałam bardzo dużo różnych zespołów, utworów, między innymi był to zespół Ghost. 
Z początku znałam tam parę kawałków, bardziej tych nowszych tak jak na przykład "He Is", czy "Cirice", ale ostatnio ich muzyka tak mnie wciągnęła, że po prostu stwierdziłam, że przesłucham ich wszystkie trzy płyty, i dwa mini albumy. I włączyła mi się taka faza na ten zespół, że codziennie musiałam odtworzyć jakiś ich utwór, z obojętnie jakiej płyty, który mi się bardzo podobał. Ogółem, ja tak mam, jak zaczynam poznawać jakąś grupę, to słucham ich nałogowo, ale oczywiście z czasem to przechodzi. 

Dlatego poniżej ułożyłam playlistę z utworami Ghost, które najbardziej mi się podobały, których najczęściej słuchałam 👇😉

1. Ghost - Zenith




2. Ghost - Ghuleh / Zombie Queen




3. Ghost - Ritual




4. Ghost - I Believe




5. Ghost - He Is




6. Ghost - Year Zero




7. Ghost - Genesis




8. Ghost - Square Hammer




9. Ghost - Body And Blood




10. Ghost - From The Pinnacle To The Pit




11. Ghost - Prime Mover




12. Ghost - If You Have Ghosts




13. Ghost - Missionary Man




14. Ghost - Deus In Absentia




15. Ghost - Con Clavi Con Dio




16. Ghost - Secular Haze




17. Ghost - Cirice




18. Ghost - I'm a Marionette




19. Ghost - Stand By Him




20. Ghost - Infestissumam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz