czwartek, 6 lipca 2017

Summer girl - Drawing

Oryginał
Jakiś dłuższy czas temu narysowałam sobie dziewczynę w sukience, gdzie zrobione były tylko linie. Rysowałam to w szkole na tych wolniejszych lekcjach, ale nie miałam czasu, żeby wypełnić rysunek kolorem, dlatego teraz, w końcu, udało mi się go w pełni skończyć!

Ogółem to miałam nigdzie tego nie publikować, bo tak trochę skóra mi nie wyszła, za bardzo zaeksperymentowałam, za bardzo przekombinowałam, ale w tym rysunku strasznie mi się podoba, jak udało mi się zrobić włosy 😃 Zazwyczaj włosy mi nie za bardzo wychodzą w takich rysunkach, czasami gdzieś niechcący zrobię niepotrzebne linie, które psują efekt końcowy, albo właśnie coś przekombinuje, chcąc ulepszyć 😜 

W tym rysunku podoba mi się jeszcze sama sukienka, która w sumie mogła wyjść mi troszkę lepiej, ale tak jak wyszła nie jest źle, w porównaniu z innymi moimi rysunkami, gdzie nie zawsze ubranie mi wychodziło.

Wiem, że rysunek ma wiele błędów, bo kompletnie nie mogłam sobie tego nawet wstępnie rozrysować i wszystko wychodziło mi nie tak jak trzeba, dlatego zostawiłam już tak jak stwierdziłam, że "niech już będzie". 

Facebook          Deviantart          Instagram








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz