środa, 18 czerwca 2014

A więc...

... Słuchając sobie tego  https://www.youtube.com/watch?v=XIJHg1XWR7o , patrzę się na plakat Linkin Park i Transformers z zakupionej wczoraj gazety "BRAVO". Otwierasz na spis treści a tam to :



Przeglądając dalej to dość badziewne, jak dla mnie, czasopismo napotykam takie coś jak Rihanna, Margaret, Milej Cyrus albo podobne tego typu ludzi i natykam się na mały artykulik o Selenie Gomez i jej ostatniej wizycie w Nepalu u tamtejszych dzieci. Oczywiście nie obyło się bez głupich chmurek. 






Przewijając dalej jest oczywiście artykuł o One Direction, bo bez tego się nie obejdzie, ale wiem że moja kumpela będzie się cieszyła jak jej go dam :) 

Potem gwiazda od siedmiu boleści, Ariana Grande i znowu Rihanna, a na kolejnej stronie między innymi Zendaya i Ed Sheeran. 


Oczywiście chmurka musi być. Potem Chwast, jakiś film i znów Katy Perry, Bieber i w końcu doszłam do "?Lisy Bravo", tam zobaczyłam coś sensownego : 



Po kolejnych bzdurach zobaczyłam gdzieś Selenę Gomez, Bellę Thorne i Jareda Leto, aż w końcu zobaczyłam milusi artykuł o Transformers. Ehhh dopiero na końcu... 


I ostatnia strona : 







1 komentarz:

  1. Hehe dokładne.Który raz 1D rospada się według tej gazety 5 ? Dlatego nie kupuje tego badziewia.

    OdpowiedzUsuń