poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Tak wygląda na razie mój przyszły pokój.



Ze starym krzesłem :) 
Jeszcze tylko tata coś tam musi zrobić podłogi, malowanie i mogę się wprowadzać. 
Tylko, że ciężej z wykonaniem, bo łatwo się mówi "jeszcze tylko...". 
No ale cóż trzeba myśleć pozytywnie :) 


To zdjęcie przyszłego pokoju mojego brata, o wiele lepiej jest go sfotografować :) 

Lubię fotografować ten dom, nie wiem dlaczego, ale lubię. 





A więc z drugiej serii "Arrow" zostało mi tylko dwa odcinki, które zostawię sobie na jutro, a dziś zasiądę przed telewizorem i będę oglądać film "Max Payne", który powstał na podstawie gry o tej samej nazwie. Mój brat grał, to wiem. No to spadam i nie przynudzam.

A w przerwach reklamowych będę pisała opowiadanie na papierze :D 
I pragnę wspomnieć, że w filmie "Max Payne" występuje Mark Wahlberg.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz