niedziela, 21 grudnia 2014

Ed Sheeran chce założyć swój zespół! Dobry pomysł? Zobacz, jakie plany zdradził młody artysta.

Ed Sheeran zakłada zespół? Młody Brytyjczyk zdradził niedawno swoje plany na kolejną płytę. Powiedział, że od zawsze marzył o tym, by trzeci krążek wydać z własnym zespołem.
    
ED SHEERAN ZAKŁADA ZESPÓŁ w artykule ED SHEERAN CHCE ZAŁOŻYĆ SWÓJ ZESPÓŁ! DOBRY POMYSŁ? ZOBACZ, JAKIE PLANY ZDRADZIŁ MŁODY ARTYSTA. [VIDEO]

Trzecia płyta Eda Sheerana zostanie nagrana z... własnym zespołem młodego artysty. Taką rewelację zdradził niedawno Ed w wywiadzie dla jednego z brytyjskich magazynów tuż po swoich koncertach w Londynie - w Barfly i na Wembley. Z tego co powiedział widać, że brak instrumentów zaczyna mu doskwierać. - W swojej głowie zawsze widziałem nagranie trzeciej płyty wtedy, kiedy będę miał swój zespół. Pierwszy koncert na trasie zrobiliśmy w Barfly w Londynie, potem wziąłem pedał gitary i poszedłem z nim na Wembley. Ostatecznie to jedyne, co można zrobić, mając tylko pedał od gitary...

Póki co Ed nie zdradza żadnych konkretów. Nie wiadomo kiedy zacznie szukać osób do swojego zespołu i czy będzie to projekt stworzony jedynie dla potrzeb nowej płyty, czy też okaże się trwały. Co o tym myślicie?


Przypominamy, że już w lutym Ed Sheeran zagra koncert w Polsce - na Warszawskim Torwarze. Pierwsza pula biletów wyprzedała się błyskawicznie. 

Źródło: EskaRok.pl 
http://www.eskarock.pl/eska_rock_news/109807/ed_sheeran_chce_zalozyc_swoj_zespol_dobry_pomysl_zobacz_jakie_plany_zdradzil_mlody_artysta_video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz