wtorek, 30 grudnia 2014

Powrót do przeszłości

Przed wejściem na komputer, sobie siadłam przed telewizorem i oglądałam moją kreskówkę z dzieciństwa pt. "Winx Club". I przypomniało mi się , jak to w dzieciństwie (a potem jeszcze z początku gimnazjum) codziennie wsiadałam na kompa i to oglądałam. Następnie zaczęłam rysować, a potem doszło do kupywania magazynów. Miałam ich dużo, i teraz są w rękach mojej siostry ciotecznej, Klaudii. Kiedyś jak będę u niej to zrobię zdjęcie tej mojej epickiej kolekcji XD

W sumie to teraz mam ochotę rysować te postacie. a może ktoś stos niepotrzebnych kredek? Bo moje zasoby są... co najmniej cienkie ;)

1 komentarz:

  1. Ja mam na zbyciu całe pudełko po butach oddam cię całe.No może nie całe po może mi się przydadzą,ale większości ci oddam.

    OdpowiedzUsuń