wtorek, 13 stycznia 2015

Fall Out Boy - Information

Fall Out Boy wystąpią w programie 'TODAY' Show nadawanym przez telewizję NBC. Transmisja odbędzie się we środę 21 stycznia, czyli dzień po amerykańskiej premierze nowego albumu grupy. 

Fall Out Boy wystąpią w programie 'TODAY' Show nadawanym przez telewizję NBC. Transmisja odbędzie się we środę 21 stycznia, czyli dzień po amerykańskiej premierze nowego albumu grupy. 


She wants to dance like Uma Thurman

she wants to dance like uma thurman

and i can’t get you out of my head


Nowa piosenka Uma Thurman pojawiła się na iTunes około północy EST w poniedziałek (późną nocą w niedzielę) http://smarturl.it/FOBABAP Zamów teraz American Beauty/American Psycho by mieć pewność, że otrzymasz ją do natychmiastowego pobrania. Następnego dnia dostępna będzie od północy lokalnego czasu na całym świecie.

p.s. album jest za jedyne $7.99, czas limitowany. jeśli już kupiłeś którąkolwiek z pozostałych piosenek, przedsprzedaż będzie tańsza.


14 rzeczy których nauczyliśmy się w trasie z Fall Out Boy

Choć może trudno w to uwierzyć, minęło już 10 lat od kiedy Fall Out Boy po raz pierwszy wylądowali na listach przebojów z “Sugar, We’re Going Down.” To były czasy MySpace, Pretty Ricky i King Konga Petera Jacksona. Te rzeczy w zasadzie odeszły w niepamięć, ale Fall Out Boy mają nową piosenkę, “Centuries”, która idzie w górę Top 20, obecnie wciśnięta pomiędzy przeboje Nicki Minaj i Seleny Gomez. Jest to niezwykły powrót dla zespołu który został pożegnany jako martwy i pogrzebany zaledwie kilka lat temu.
W zeszłym miesiącu, spędziliśmy dzień z zespołem, który przemierzał Florydę - z Jacksonville do Petersburga - w wozie SUV, podczas maratonu festiwalów stacji radiowych. Napisaliśmy o tym doświadczeniu w nowym numerze magazynu Rolling Stone, a oto 14 nadprogramowych rzeczy, których dowiedzieliśmy się podczas powstawania artykułu.
1. Wszystkie pieniądze zespołu dzielą po równo.
"Już na samym początku zdecydowaliśmy, że niezależnie od tego, kto co napisał, będziemy dzielić wszystko na cztery części" mówi Patrick Stump. "Są albumy, na których nagrywałem cały utwór lub Joe [Trohman] napisał całe podkłady muzyczne, ale to nasza wspólna zasługa. Jeśli jest nas czterech na scenie, czterech z nas otrzymuje takie samo uznanie, taką samą ilość pieniędzy i taką samą ilość wszystkiego." Wielu z ich przyjaciół z innych zespołów było zszokowanych, gdy dowiedzieli się o tej umowie. "Mówili, ‘Zwariowaliście?’" opowiada Stump.“‘Piszesz całe utwory!’ i wszystkie te zespoły się rozpadły, każdy z nich."
2. Ich nowa piosenka “Uma Thurman” wymagała zatwierdzenia przez tytułową Umę.
"Wiele się zmieniło od czasu kiedy Outkast wydali ‘Rosa Parks", mówi Pete Wentz. "Może i bylibyśmy w stanie wykręcić się od kary na mocy prawa parodii, ale nie znamy zbyt wielu prawników. Mamy garstkę rozwydrzonych przyjaciół i któryś z nich mógłby być zdolny podesłać jej to” wyjaśnia ich motywacje. To wciąż sprawia, że Stump parska śmiechem. "To jest dla mnie po prostu szalone" mówi. "Nie potrafię nawet sobie wyobrazić, co powiedziała, kiedy ją usłyszała."
3. Nie oczekujcie, że pójdą w ślady Taylor Swift i zdejmą swój katalog ze Spotify.
"Jestem już zmęczony ludźmi, którzy mówią: ‘Och, to rani przemysł muzyczny’ lub którzy narzekają na każdą nowość" mówi Stump. "Ludzie zawsze myślą, że cokolwiek przyszłość przyniesie, pozostawi ich w ubóstwie. Zawsze słyszę te argumenty, tę złość i ten jad, a ja na to: "To są po prostu bzdury! Zwyczajnie udajesz, że nie nagrywałeś piosenek z radia, gdy byłeś dzieckiem.’ Zawsze istniały różne sposoby pobierania muzyki. Nadal kupujemy płyty. Wciąż chodzimy na koncerty. Osobom którym zależało, nadal zależy. Nie sądzę, by przesyłanie muzyki czyniło czemukolwiek szkodę. Odkryłem wiele świetnych zespołów w ten sposób."
Pete Wentz całkowicie się zgadza. “Jeśli masz zamiar zaprzeczać istnieniu tych rzeczy i udawać, że żyjesz w próżni, to jesteś facetem, który jest po drugiej stronie Imperium Rzymskiego i który jeszcze nie słyszał, że to wszystko już się skończyło” mówi. "To jest po prostu przestarzałe. Jeśli usuniesz muzykę ze streamu, dzieciaki pojawią się na YouTube. Tak wielu ludzi konsumuje muzykę. Powinniśmy być tego częścią. Bardziej popularni artyści powinni się wypowiedzieć, aby umożliwić dostęp do tego tym mniej popularnym. Im dłużej trwasz w przeszłości, tym przyszłość się bardziej od Ciebie oddala, kiedy próbujesz w nią wejść. Przechodzisz z tratwy ratunkowej do tratwy ratunkowej, zamiast zbudować most albo nawet pieprzony samolot.”
4. Nie dbają o to, że ludzie nadal nazywają ich zespołem emo.
"Zawsze uważałem, że ten gatunek to bzdura" mówi Trohman. "Lepiej dla nas jeśli nie przejmujemy się tym, jak opisują nas inni ludzie. Oni wciąż określają nas jako emo i pop-punk, co jest dość niewiarygodne. Jeśli te określenia nie straciły swojego znaczenia, gdy wyszło Under the Cork Tree, to oficjalnie straciły je teraz. Ludzie jednak muszą nas zaszufladkować, z czym nie mamy problemu , ale ja nie sądzę, że w jakikolwiek sposób brzmimy jak Promise Ring lub inne zespoły emo.
5. Perkusista Andy Hurley czuje, że 3 letnia przerwa zespołu była najlepszym posunięciem jakie mogli wykonać.
"Patrick i Joe byli bardzo młodzi, kiedy założyliśmy zespół." mówi. "Nawet nie spiesząc się z trasami i koncertami w zrujnowanych klubach, wciąż nie mieliśmy czasu, aby się zatrzymać i pomyśleć. Kiedy zrobiliśmy sobie przerwę, wreszcie mieliśmy czas na refleksję i aby dorosnąć. Nauczyliśmy się jak komunikować się ze sobą na wiele sposobów."
6. Wszyscy z wyjątkiem Andy’ego mają dzieci.
"Wniosło to wiele wspaniałych rzeczy do zespołu", mówi Trohman. "Widzę w jaki sposób obecność Bronxa zmieniła Pete’a. Sprawiła ona, że z osoby, która przez cały czas dba o siebie, zmienił się w kogoś, kto naprawdę dba o innych przez cały czas. Jeśli chodzi o mnie, nauczyłem się cierpliwości i jak kontrolować stres. Myślę, że tak powinna działać obecność dziecka. Wiem, że nie mogę pospieszać siedmiomiesięcznego dziecka."
7. Uważają, że ich nowy album American Beauty/American Psycho jest odważniejszy niż wydany w 2013 Save Rock and Roll.
"Muzycznie ma hip-hopowy groove z dodatkiem gitar" mówi Trohman.  M"a więcej dosadnych partii gitarowych niż Save Rock and Roll, co jest zabawne biorąc pod uwagę tytuł tej płyty. Jest na niej także kilka dziwnych momentów. Piosenka o tytule Twin Skeleton’s (Hotel in NYC) posiada psychodeliczne przejście, które jest świetne."
8. Nie mają zamiaru kiedykolwiek zagrać ich najpopularniejszych albumów od deski do deski.
Stump mówi “Nie mogę sobie wyobrazić zespołu siedzącego i mówiącego ‘Wiesz co jest dla mnie ważne? Zagranie całego albumu który nagraliśmy 10 lat temu, od początku do końca. To najbardziej uczciwa rzecz jaką możemy zrobić i nie jest ona pokierowana zarobkiem’ Jesteśmy o to proszeni ciągle i zawsze sobie myślę ‘Czemu? Czemu kiedykolwiek miałbym chcieć to zrobić?’ To może być fajne tylko w sytuacji, kiedy trzymasz taki zamiar w tajemnicy, tak jak w przypadku U2, którzy pojawili się w Metro (hala koncertowa w Chicago) i zagrali Boy w całości czy coś w tym stylu.”
9. Podobnie granie tylko największych hitów jest wykluczone.
"Będę szczery deklarując, że nigdy nie koncertowałbym gdybyśmy nie tworzyli nowej muzyki” mówi Stump. "Nie ma kwoty, która by mnie do tego skłoniła. Są zespoły, które stworzyły świetne albumy w późniejszych latach swojej kariery. Kocham Endless Wire autorstwa The Who. Później widzisz ich w trasie z nowymi nagraniami. Fantastycznie jest widzieć starszy zespół, grający nowy album i starsze hity, które nabierają nowego życia. Nie ma nic smutniejszego niż zespół, który nie dba o dalszą twórczość, wychodzi na scenę i gra tylko największe przeboje."
Wentz zgadza się “To zupełnie jakby widzieć Mickey Rourke’a w Zapaśniku” mówi. “Ta postać istnieje w prawdziwym Świecie. To czyjś brak wiary w dalsze tworzenie na zadowalającym poziomie, spowodowany podeszłym wiekiem. My nigdy nie będziemy takim zespołem.”
10. Ich nowy hit Centuries został napisany przed wszystkimi innymi piosenkami z nowej płyty.
"Zaczął być grany w radio bardzo wcześnie” mówi Stump. "Myślałem sobie ‘Cholera, nie mamy nawet jeszcze płyty’ Ta presja sprawiła, że stworzyliśmy materiał bez uprzedniego przygotowywania się. Jedyne czego żałuję w przypadku Save Rock And Roll jest to, że w pewnym sensie wznosi się i opada w sposób, który trudno określić. Chciałem stworzyć album, który jest całkiem zrozumiały."
11. Pete Wentz ma uczucie, że w tej chwili nie mają żadnych muzycznych odpowiedników.
"Jesteśmy ostatnim rockowym zespołem, który nie czuje, że pop jest czymś kiepskim." mówi. "Lubimy rocka i pop, nie wstydzimy się tego. Jesteśmy na odosobnionej wyspie i czuję, że nikt nie chce do nas dołączyć. Kilka zespołów ma ten ekskluzywny status, dzięki któremu mogą robić co chcą. Nie muszą nawet publikować muzyki. Wszyscy inni muszą współpracować z popkulturą, co oznacza bycie zdolnym szybko reagować na rzeczy. DJ’e i raperzy mogą temu podołać, ponieważ nie muszą zebrać całego zespołu i tak dalej. Chcieliśmy zrobić płytę, która demonstruje, że możesz bezzwłocznie podpalić lont i wyrzucić dynamit drzwiami, zanim eksploduje."
12. Losy oryginalnej obsady  21 Jump Street ciążą na umyśle Pete Wentza.
"Chcemy być Johnnym Deppem’’ mówi. "Nie Richardem Grieco." Patrick Stump tłumaczy jego myśl  "Wszystkie nasze popularne single, które wypuściliśmy na początku kariery, były dziwne i żaden z nich nie miał odpowiedniego następcy." mówi. "Tak właśnie wciąż powinno być. Sposobem na uhonorowanie przeszłości jest nie powtarzanie jej."
13. Koniec Fall Out Boy był bardziej zagmatwany niż większość osób zdawała sobie sprawę.
"Moje życie się rozpadło" mówi Wentz. "Rozwiodłem się i wszystko się sypało. Ostatnią rzeczą jaką posiadałem był zespół i chciałem go dalej mieć. Nie zdawałem sobie sprawy, że potrzebowaliśmy odpoczynku i spędziłem swoje lata dwudzieste, będąc najbardziej samolubną osobą jaką znam. Nie posiadałem zdolności szanowania czasu innych i przyjęcia tego, że mogą oni mieć różne zdania na temat rzeczy. Nie rozumiałem, że trójka innych osób wybrała bycie w tym ze mną. Nie byli w tym ponieważ musieli być." 
14. Nie są gotowi zrezygnować płyty, jako formy sztuki.

"To naprawdę krótkowzroczne mówić, że ‘album jest martwy’ mówi Stump. "To jak patrzeć na puste płótno i nie widzieć na nim malowidła, ponieważ nie wiesz co możesz stworzyć. Tak, żyjemy w Świecie napędzanym przez single, ale płyty wciąż są dla mnie ważne. Włożyłem mnóstwo przemyśleń w nowy album, upewniając się, że jest on przygodą, w której kolejność piosenek, tempo i wszystko inne ma znaczenie. To wszystko ma dla mnie znaczenie, ponieważ płyty wciąż są dla mnie ważne."

14 rzeczy których nauczyliśmy się w trasie z Fall Out Boy
Choć może trudno w to uwierzyć, minęło już 10 lat od kiedy Fall Out Boy po raz pierwszy wylądowali na listach przebojów z “Sugar, We’re Going Down.” To były czasy MySpace, Pretty Ricky i King Konga Petera Jacksona. Te rzeczy w zasadzie odeszły w niepamięć, ale Fall Out Boy mają nową piosenkę, “Centuries”, która idzie w górę Top 20, obecnie wciśnięta pomiędzy przeboje Nicki Minaj i Seleny Gomez. Jest to niezwykły powrót dla zespołu który został pożegnany jako martwy i pogrzebany zaledwie kilka lat temu.
W zeszłym miesiącu, spędziliśmy dzień z zespołem, który przemierzał Florydę - z Jacksonville do Petersburga - w wozie SUV, podczas maratonu festiwalów stacji radiowych. Napisaliśmy o tym doświadczeniu w nowym numerze magazynu Rolling Stone, a oto 14 nadprogramowych rzeczy, których dowiedzieliśmy się podczas powstawania artykułu.

1. Wszystkie pieniądze zespołu dzielą po równo.
"Już na samym początku zdecydowaliśmy, że niezależnie od tego, kto co napisał, będziemy dzielić wszystko na cztery części" mówi Patrick Stump. "Są albumy, na których nagrywałem cały utwór lub Joe [Trohman] napisał całe podkłady muzyczne, ale to nasza wspólna zasługa. Jeśli jest nas czterech na scenie, czterech z nas otrzymuje takie samo uznanie, taką samą ilość pieniędzy i taką samą ilość wszystkiego." Wielu z ich przyjaciół z innych zespołów było zszokowanych, gdy dowiedzieli się o tej umowie. "Mówili, ‘Zwariowaliście?’" opowiada Stump.“‘Piszesz całe utwory!’ i wszystkie te zespoły się rozpadły, każdy z nich."

2. Ich nowa piosenka “Uma Thurman” wymagała zatwierdzenia przez tytułową Umę.
"Wiele się zmieniło od czasu kiedy Outkast wydali ‘Rosa Parks", mówi Pete Wentz. "Może i bylibyśmy w stanie wykręcić się od kary na mocy prawa parodii, ale nie znamy zbyt wielu prawników. Mamy garstkę rozwydrzonych przyjaciół i któryś z nich mógłby być zdolny podesłać jej to” wyjaśnia ich motywacje. To wciąż sprawia, że Stump parska śmiechem. "To jest dla mnie po prostu szalone" mówi. "Nie potrafię nawet sobie wyobrazić, co powiedziała, kiedy ją usłyszała."

3. Nie oczekujcie, że pójdą w ślady Taylor Swift i zdejmą swój katalog ze Spotify.
"Jestem już zmęczony ludźmi, którzy mówią: ‘Och, to rani przemysł muzyczny’ lub którzy narzekają na każdą nowość" mówi Stump. "Ludzie zawsze myślą, że cokolwiek przyszłość przyniesie, pozostawi ich w ubóstwie. Zawsze słyszę te argumenty, tę złość i ten jad, a ja na to: "To są po prostu bzdury! Zwyczajnie udajesz, że nie nagrywałeś piosenek z radia, gdy byłeś dzieckiem.’ Zawsze istniały różne sposoby pobierania muzyki. Nadal kupujemy płyty. Wciąż chodzimy na koncerty. Osobom którym zależało, nadal zależy. Nie sądzę, by przesyłanie muzyki czyniło czemukolwiek szkodę. Odkryłem wiele świetnych zespołów w ten sposób."
Pete Wentz całkowicie się zgadza. “Jeśli masz zamiar zaprzeczać istnieniu tych rzeczy i udawać, że żyjesz w próżni, to jesteś facetem, który jest po drugiej stronie Imperium Rzymskiego i który jeszcze nie słyszał, że to wszystko już się skończyło” mówi. "To jest po prostu przestarzałe. Jeśli usuniesz muzykę ze streamu, dzieciaki pojawią się na YouTube. Tak wielu ludzi konsumuje muzykę. Powinniśmy być tego częścią. Bardziej popularni artyści powinni się wypowiedzieć, aby umożliwić dostęp do tego tym mniej popularnym. Im dłużej trwasz w przeszłości, tym przyszłość się bardziej od Ciebie oddala, kiedy próbujesz w nią wejść. Przechodzisz z tratwy ratunkowej do tratwy ratunkowej, zamiast zbudować most albo nawet pieprzony samolot.”

4. Nie dbają o to, że ludzie nadal nazywają ich zespołem emo.
"Zawsze uważałem, że ten gatunek to bzdura" mówi Trohman. "Lepiej dla nas jeśli nie przejmujemy się tym, jak opisują nas inni ludzie. Oni wciąż określają nas jako emo i pop-punk, co jest dość niewiarygodne. Jeśli te określenia nie straciły swojego znaczenia, gdy wyszło Under the Cork Tree, to oficjalnie straciły je teraz. Ludzie jednak muszą nas zaszufladkować, z czym nie mamy problemu , ale ja nie sądzę, że w jakikolwiek sposób brzmimy jak Promise Ring lub inne zespoły emo.

5. Perkusista Andy Hurley czuje, że 3 letnia przerwa zespołu była najlepszym posunięciem jakie mogli wykonać.
"Patrick i Joe byli bardzo młodzi, kiedy założyliśmy zespół." mówi. "Nawet nie spiesząc się z trasami i koncertami w zrujnowanych klubach, wciąż nie mieliśmy czasu, aby się zatrzymać i pomyśleć. Kiedy zrobiliśmy sobie przerwę, wreszcie mieliśmy czas na refleksję i aby dorosnąć. Nauczyliśmy się jak komunikować się ze sobą na wiele sposobów."

6. Wszyscy z wyjątkiem Andy’ego mają dzieci.
"Wniosło to wiele wspaniałych rzeczy do zespołu", mówi Trohman. "Widzę w jaki sposób obecność Bronxa zmieniła Pete’a. Sprawiła ona, że z osoby, która przez cały czas dba o siebie, zmienił się w kogoś, kto naprawdę dba o innych przez cały czas. Jeśli chodzi o mnie, nauczyłem się cierpliwości i jak kontrolować stres. Myślę, że tak powinna działać obecność dziecka. Wiem, że nie mogę pospieszać siedmiomiesięcznego dziecka."

7. Uważają, że ich nowy album American Beauty/American Psycho jest odważniejszy niż wydany w 2013 Save Rock and Roll.
"Muzycznie ma hip-hopowy groove z dodatkiem gitar" mówi Trohman.  M"a więcej dosadnych partii gitarowych niż Save Rock and Roll, co jest zabawne biorąc pod uwagę tytuł tej płyty. Jest na niej także kilka dziwnych momentów. Piosenka o tytule Twin Skeleton’s (Hotel in NYC) posiada psychodeliczne przejście, które jest świetne."

8. Nie mają zamiaru kiedykolwiek zagrać ich najpopularniejszych albumów od deski do deski.
Stump mówi “Nie mogę sobie wyobrazić zespołu siedzącego i mówiącego ‘Wiesz co jest dla mnie ważne? Zagranie całego albumu który nagraliśmy 10 lat temu, od początku do końca. To najbardziej uczciwa rzecz jaką możemy zrobić i nie jest ona pokierowana zarobkiem’ Jesteśmy o to proszeni ciągle i zawsze sobie myślę ‘Czemu? Czemu kiedykolwiek miałbym chcieć to zrobić?’ To może być fajne tylko w sytuacji, kiedy trzymasz taki zamiar w tajemnicy, tak jak w przypadku U2, którzy pojawili się w Metro (hala koncertowa w Chicago) i zagrali Boy w całości czy coś w tym stylu.”

9. Podobnie granie tylko największych hitów jest wykluczone.
"Będę szczery deklarując, że nigdy nie koncertowałbym gdybyśmy nie tworzyli nowej muzyki” mówi Stump. "Nie ma kwoty, która by mnie do tego skłoniła. Są zespoły, które stworzyły świetne albumy w późniejszych latach swojej kariery. Kocham Endless Wire autorstwa The Who. Później widzisz ich w trasie z nowymi nagraniami. Fantastycznie jest widzieć starszy zespół, grający nowy album i starsze hity, które nabierają nowego życia. Nie ma nic smutniejszego niż zespół, który nie dba o dalszą twórczość, wychodzi na scenę i gra tylko największe przeboje."
Wentz zgadza się “To zupełnie jakby widzieć Mickey Rourke’a w Zapaśniku” mówi. “Ta postać istnieje w prawdziwym Świecie. To czyjś brak wiary w dalsze tworzenie na zadowalającym poziomie, spowodowany podeszłym wiekiem. My nigdy nie będziemy takim zespołem.”

10. Ich nowy hit Centuries został napisany przed wszystkimi innymi piosenkami z nowej płyty.
"Zaczął być grany w radio bardzo wcześnie” mówi Stump. "Myślałem sobie ‘Cholera, nie mamy nawet jeszcze płyty’ Ta presja sprawiła, że stworzyliśmy materiał bez uprzedniego przygotowywania się. Jedyne czego żałuję w przypadku Save Rock And Roll jest to, że w pewnym sensie wznosi się i opada w sposób, który trudno określić. Chciałem stworzyć album, który jest całkiem zrozumiały."

11. Pete Wentz ma uczucie, że w tej chwili nie mają żadnych muzycznych odpowiedników.
"Jesteśmy ostatnim rockowym zespołem, który nie czuje, że pop jest czymś kiepskim." mówi. "Lubimy rocka i pop, nie wstydzimy się tego. Jesteśmy na odosobnionej wyspie i czuję, że nikt nie chce do nas dołączyć. Kilka zespołów ma ten ekskluzywny status, dzięki któremu mogą robić co chcą. Nie muszą nawet publikować muzyki. Wszyscy inni muszą współpracować z popkulturą, co oznacza bycie zdolnym szybko reagować na rzeczy. DJ’e i raperzy mogą temu podołać, ponieważ nie muszą zebrać całego zespołu i tak dalej. Chcieliśmy zrobić płytę, która demonstruje, że możesz bezzwłocznie podpalić lont i wyrzucić dynamit drzwiami, zanim eksploduje."

12. Losy oryginalnej obsady  21 Jump Street ciążą na umyśle Pete Wentza.
"Chcemy być Johnnym Deppem’’ mówi. "Nie Richardem Grieco." Patrick Stump tłumaczy jego myśl  "Wszystkie nasze popularne single, które wypuściliśmy na początku kariery, były dziwne i żaden z nich nie miał odpowiedniego następcy." mówi. "Tak właśnie wciąż powinno być. Sposobem na uhonorowanie przeszłości jest nie powtarzanie jej."

13. Koniec Fall Out Boy był bardziej zagmatwany niż większość osób zdawała sobie sprawę.
"Moje życie się rozpadło" mówi Wentz. "Rozwiodłem się i wszystko się sypało. Ostatnią rzeczą jaką posiadałem był zespół i chciałem go dalej mieć. Nie zdawałem sobie sprawy, że potrzebowaliśmy odpoczynku i spędziłem swoje lata dwudzieste, będąc najbardziej samolubną osobą jaką znam. Nie posiadałem zdolności szanowania czasu innych i przyjęcia tego, że mogą oni mieć różne zdania na temat rzeczy. Nie rozumiałem, że trójka innych osób wybrała bycie w tym ze mną. Nie byli w tym ponieważ musieli być." 

14. Nie są gotowi zrezygnować płyty, jako formy sztuki.

"To naprawdę krótkowzroczne mówić, że ‘album jest martwy’ mówi Stump. "To jak patrzeć na puste płótno i nie widzieć na nim malowidła, ponieważ nie wiesz co możesz stworzyć. Tak, żyjemy w Świecie napędzanym przez single, ale płyty wciąż są dla mnie ważne. Włożyłem mnóstwo przemyśleń w nowy album, upewniając się, że jest on przygodą, w której kolejność piosenek, tempo i wszystko inne ma znaczenie. To wszystko ma dla mnie znaczenie, ponieważ płyty wciąż są dla mnie ważne."


Joe Trohman nie pojawi się w Londynie!

Z żalem muszę zawiadomić naszych fanów, że nie wystąpię w tym tygodniu w Londynie wraz z zespołem. Nie była to z mojej strony łatwa decyzja do podjęcia. W trosce o bycie w pełni zrozumianym, chciałbym wyjaśnić moje motywacje. Późnym wrześniem 2014 roku u mojej mamy zaczęły objawiać się oznaki poważnej choroby, związanej z chorobą, której leczenie przeszła przed 30 laty.

Po testach medycznych zdiagnozowano u mojej mamy glejaka wielopostaciowego. Glejak jest najbardziej złośliwym typem guza mózgu, jakiego może mieć człowiek, bez szans na znalezienie sposobu na wyleczenie. Po kilku miesiącach terapii (radioterapii, chemioterapii itd.) bez pozytywnej reakcji na leczenie, jej stan zdrowia szybko uległ pogorszeniu. Została przyjęta do hospicjum pod koniec grudnia. Moja rodzina i ja, byliśmy przy niej przez cały ten czas.

W niedzielę 11 stycznia 2015 roku moja mama odeszła. Nie mogę nawet wyrazić żalu i bólu serca jaki obecnie czuję. Teraz muszę być z rodziną i pomóc wszystkim poradzić sobie w tej trudnej chwili. Mam nadzieję, że wszyscy którzy to czytają rozumieją i wiedzą, że nie było złej woli we mnie, podejmując tę decyzję.

Nawet w nienajlepszych czasach przedstawienie musi trwać. Mój drogi przyjaciel, kolega z zespołu (projekt niezwiązany z FOB) i techniczny (człowiek, który sprawia, że mój sprzęt działa i dba o to, żebym wyglądał/brzmiał dobrze) Josh Newton, będzie nawet kimś więcej, niż tylko moim zastępcą. Potowarzyszy on chłopakom, aż do mojego powrotu.

Dziękuję za przeczytanie i za zrozumienie,

Joe Trohman





falloutboy:
"I do believe Marcellus Wallace, my husband, your boss, told you to take me out do whatever I wanted. Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good." pulp fiction 

This was a fun song to write. originally, when we came up with the idea, and there was this sample in it, which is a sample from The Munsters TV show, people kept saying “oh cool, like Quentin Tarantino, cool” when we played it. We decided why don’t we kind of create this world around that? 

To me, Uma Thurman and Winona Ryder, they were these women in pop culture who were quirky, but that made me only crush on them harder. and rather than going with the traditional Uma Thurman role, we thought a lot about Kill Bill and who her character was in that, and this kind of resilience and this violence, but there’s something that’s authentic about it (like a woman taking revenge or being empowered). so that’s what the chorus of the song’s about, and the verses are what you would do to try and capture this woman’s affection.
PW
Listen to Uma Thurman 
Get the song as an instant download now when you pre-order American Beauty/American Psycho. Only $7.99 (limited time only) on iTunes or Amazon (song will be up on here in the morning) & also comes with instant downloads of Centuries, American Beauty/American Psycho, The Kids Aren’t Alright, & Irresistible. If you already preordered be on the lookout for the song. it’ll be available by midnight local time for the rest of the world. 


New album out January 20th worldwide.


Fall Out Boy - Jet Pack Blues



Fall Out Boy - Novocaine 



Fall Out Boy - Fourth Of July

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz