sobota, 10 stycznia 2015

Selena Gomez - Information

Z FANAMI W LOS ANGELES
Selena opuściła Zjednoczone Emiraty Arabskie i na nowo jest w swoim mieście – Los Angeles. Szczęśliwe fanki miały okazję spotkać piosenkarką w aptece oraz w sklepie. Artystka pozowała do zdjęć bez makijażu i trzeba przyznać, że wyglądała przepięknie! :-) Zobaczcie 3 fotki :

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Właśnie spotkałam tą piękność ❤️❤️@selenagomez

Spotkałam właśnie piękną Selene Gomez!!

Właśnie spotkałam @selenagomez ona jest taka słodka i pokorna

Jak to Selena ma także w zwyczaju, w tą samą niedzielę wybrała się ona tradycyjnie do kościoła Hillsong. Dostępne jest jedno zdjęcie.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


KERRY WASHINGTON O PIOSENCE SELENY!
Kerry Washington, napisała wczoraj o piosence The Heart Wants What It Wants. Jak widać, aktorce spodobała się piosenka naszej idolki, a sama Selena nie mogła uwierzyć, że jedna z aktorek, które bardzo lubi i szanuje, polubiła jej piosenkę.


Piosenka dnia (czyli grała podczas mojego treningu z rana i NIE MOGĘ wyrzucić jej z mojej głowy!) :) @selenagomez THE HEART WANTS WHAT IT WANTS!


@kerrywashington Nie mogę się ruszyć #GladiatorForLife



ZDJĘCIE OD SEL
W nocy, 7 stycznia, Selena postanowiła zaktualizować swojego Instagrama dodając jedno nowe zdjęcie. Trzeba przyznać, że jest ono fantastyczne, a Gomez wygląda na nim przepięknie.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


OFICJALNE REMIXY THWWIW!
W sieci pojawiła się cała masa oficjalnych remixów do najnowszej piosenki Seleny jaką jest The Heart Wants What It Wants. Przeróbką piosenek zajęli się między innymi te osoby, które pracowały także przy remixach do Come & Get czy Slow Down. Macie jakąś ulubioną wersję piosenki?

KLIKNIJ aby odsłuchać remixy.


NOWE ZDJĘCIA PRYWATNE
Dzień bez zdjęcia na Instagramie jest dniem straconym dla naszej idolki! Kiedy paparazzi zawodzą (co dobrze dla Seleny, źle dla nas) nie czujemy dużej straty, gdyż Selena, a także jej znajomi nie zapominają, aby podzielić się z nami nowymi fotkami prywatnymi. Wczorajszego dnia zdjęciami naszej idolki podzielił się producent Zedd, który pracuje z Seleną przy nowej muzyce, jej nauczyciel śpiewu Stevie, a także jedna z jej asystentek – Theresa.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Z FANAMI W LA
Wakacje dla Seleny już dawno się skończyły i odkąd tylko piosenkarka na nowo wróciła do USA, całe dnie przesiaduje w studio nagraniowym, gdzie obecnie tworzy muzykę przy udziale Zedd. Kiedy ich praca na jeden dzień dobiegła końca, wybrała się ona z nim oraz swoją dobrą przyjaciółką Ashley Benson na miasto. Dwie fanki miały okazję i sfotografowały się z dziewczynami, zobaczcie.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


NOWOŚCI NA INSTAGRAMIE SELENY
Nasza idolka zaktualizowała swoje konto na Instagramie i podzieliła się z nami dwoma, prywatnymi fotkami, gdzie niestety trzecie usunęła. Jedno z nich przedstawia Selene w studio, a drugie zostało wykonane dzisiejszego ranka na terenie jej willi w Calabasas. Zerknijcie.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


NOCNA ZABAWA Z ZEDD ;-)
Wczorajszego wieczora, nasza idolka tradycyjnie wybrała się do studia, gdzie razem z Zedd do późnych godzin pracowała nad nową muzyką na swój album. Chcąc zrobić sobie przerwę w pracy, a dodatkowo uszczęśliwić kilka osób, dwójka wpadła na pomysł, że fani mogą do nich dzwonić!

Zedd        ✔ @Zedd
Follow
Gonna do a surprise ZEDD PARTYLINE!! Feat. Surprise guest: @selenagomez !! CALL ME!!!! 323-418-2740 .... Let's talk!!
7:48 AM - 10 Jan 2015

4,794

Mam zamiar zrobić niespodziankę Zedd Partyline !! Feat. Niespodzianka dla gości: @selenagomez !! ZADZWOŃ DO MNIE !!!! 323-418-2740 …. Porozmawiajmy !!

Kiedy tylko ta wiadomość obiegła świat, fani od razu złapali za swoje telefony z nadzieją, że uda im się dodzwonić. Selena weszła wtedy także na swojego Twittera.

Selena Gomez        ✔ @selenagomez
Breaking Interscope phone lines........

 Zedd        ✔ @Zedd
Follow
@selenagomez I did not it's not true I did not no I did not

8:13 AM - 10 Jan 2015

Niszczycie linie telefoniczne Interscope…..

Nie to nie jest prawda, nie to nie jest prawda

View image on Twitter

#BLACKLIVESMATTER @paracryptid
Follow
I ASKED HER TO FOLLOW ME AND SHE DID 

8:04 AM - 10 Jan 2015


Poprosiłam ją o follow i ona to zrobiła

Powiedziałam jej, że jestem z Austin ona była jak TEXASSSS KOCHANIE ja postaram się przyjechać do Austin następnym razem i się spotkamy

Śpiewaliśmy razem piosenkę CHER. OMG. Ja płaczę. Ja, Selena Gomez i Zedd śpiewaliśmy RAZEM PRZEZ TELEFON

Powiedziała, że rusza w trasę z Zedd

I ona nie mogła przestać mówić, że mnie kocha i zagrała mi piosenkę i rozmawiałyśmy przez 5 minut

Powiedziałam jej ile dla mnie znaczy i powiedziałam jej wszystko co chciałam i ona zaczęła płakać i powiedziała, że zrobiłam jej miesiąc



ZDJĘCIA PRYWATNE ZE STUDIA
Jak już wiecie z postu niżej, Selena ponownie siedziała w studio. Nie zabrakło oczywiście nowych zdjęć prywatnych, którymi podzielili się z nami Zedd lub Stevie. Na jednej fotografii Gomez trzyma kartkę, na której napisane jest „Modlę się za ciebie Katie”, a owa dziewczynka choruje na raka,  a reszta fotek tradycyjnie pochodzi ze studia. Koniecznie zerknijcie!

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz