piątek, 2 stycznia 2015

Sylwester 2014

Już wczoraj miałam dodać te zdjęcia, ale dopadła mnie pewna rzecz, co każda dziewczyna powinna wiedzieć o co chodzi i w ogóle nie miałam na to ochoty. Błędnie myślałam, że mi się poprawi, ale dzisiaj było z początku dnia jeszcze gorzej. Wszystko mnie wkurzało po kolei. Ale ta złość zaczyna chyba mijać, bo już normalnie gadałam z moją mamą XD

Tak więc, sylwestra spędziłam z moją przyjaciółką. Z powodu tego, że nasza playlista z utworami nie chciała działać, na początek wysłuchaliśmy mojej chałtury w postaci takich zespołów jak Linkin Park, Fall Out Boy, Emigrate czy 30 Seconds To Mars.
W tym roku miałyśmy więcej jedzenia, więc trochę wzięła do domu. Mój tata zafundował nam szampana (albo wino, bo już sama nie wiem), które otworzyłyśmy na ulicy, gdy inni wystrzeliwali petardy XD 

Na jednym ze zdjęć Ed Sheeran wymieniony w książeczce płyty One Direction.
Na innym fascynacja pisakami - zawsze w dzieciństwie układałam w taki sposób kredki i inne tego typu rzeczy :)

Dwoma słowami : było fajnie :) 





































1 komentarz: