poniedziałek, 2 listopada 2020

***** ***

W swoim wpisie mam wrażenie, że byłam roztargniona, pisałam to co mi w głowie siedziało, żeby się tego pozbyć i po drodze pewne rzeczy mogłam napisać nie tak jakbym tego chciała, a o innych rzeczach zapomniałam, więc jako uzupełnienie podzielę się filmami, z którymi autorami się zgadzam.

Ogólnie to nie sądziłam, że spisanie myśli da mi w efekcie to, że mniej będę o czymś myślała, mniej będę się przejmowała. Oczywiście nadal obchodzi mnie, to co dzieje się na ulicach, nadal wspieram protesty, ale jakoś mniej wyżera mi to psychikę. Też nie spodziewałam się, że coś aż tak może mnie przejąć. To co robi i zrobiło *** wstrząsnęło mną, czego po sobie bym się nie spodziewała, bo jeszcze do niedawna mało mnie obchodziła polityka i te sprawy. Widok tych wszystkich protestujących, widok ludzi na wielkim proteście w Warszawie, to zapadnie w pamięć. Wydawało by się, że aż ciężko jest uwierzyć w to, co człowiek może zrobić innemu człowiekowi, i co grupa ludzi może zrobić, że ludzie wychodzą na ulicę, a jednak to się dzieję. Mam nadzieję, że *** w końcu przestanie wkurwiać ludzi. 

Jeszcze jestem słaba w przekazywaniu tego, co mi chodzi po głowie, więc udostępniam filmy ludzi, którzy robią to lepiej.


DZIEŃ KOBIET - Strzał z D


Decyzja Trybunału Konstytucyjnego | Żyję w Polsce dla beki


Szanowny Panie Prezesie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz