niedziela, 19 marca 2017

Narysowałam pierwszy portret kredkami!

Z początku nie miałam pojęcia co narysować, ale wiedziałam że to ma być coś kolorowego, bo mam tą tak zwaną "fazę" na robinie rysunków w kolorze =D

Tak więc, tak po prostu, na luzie, wybrałam sobie coś prostego. Nie miałam takiego stresu rysowniczego jak zazwyczaj mam. Po prostu zaczęłam sobie rysować najpierw teoretyczne kreski, potem już bardziej konkretne kreski, a na końcu, z małym stresem zaczęłam kolorować.

Kolorowanie zaczęłam od włosów, ponieważ ich nie lubię za bardzo rysować :P Trochę też ich się bałam, ale w gruncie rzeczy wyszło całkiem nieźle! Potem zdecydowałam się na twarz, konkretnie kolor skóry, potem brwi, oczy. Spokojnie pokolorowałam kolczyki, szyję, koszulkę i balon z gumy balonowej. Najbardziej nie mogłam doczekać się końca przy koszulce i balonie, bo po prostu to były ostatnie rzeczy do pokolorowania. 

Oczywiście to nie jest jakieś tam mega idealnie, bo jest dużo błędów, ale myślę, że parę takiego typu rysunków/portretów i może się wyszkole :P Bo przecież trening czyni mistrza =D

A! Nie wspomniałam kogo raczyłam narysować. Otóż ten kto zna, to rozpoznał, a jest to Selena Gomez z czasów, kiedy była nastolatką ;-)

INSTAGRAM 
DEVIANTART
FACEBOOK



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz