czwartek, 2 marca 2017

To już jutro!

Do niedawna było jeszcze dużo czasu, a tak raptownie zrobiło się, że to już jutro koncert zespołu Sabaton w Krakowie, na który właśnie jutro jad !
Początkowo, jak brat kupił bilety to było takie "Ok, w marcu następnego roku pojedziemy na koncert". Z czasem który zapierdziela nieubłagalnie, zrobiło się najpierw trzy miesiąca, a raptem tydzień. 
Normalnie jak sobie pomyśle, że to już jutro, to mam taki zaciesz, że yhh. Na razie i tak mam takie uczucie "póki tam nie pojadę, to w to nie uwierzę", ale myślę, że jadąc w busie do tego Krakowa, to uczucie szybko minie.
Pewnie, jak to ja, będę przeżywać, bo będę PIERWSZY RAZ na takim dużym wydarzeniu, możliwe nawet, że się rozpłacze, co kiedyś by nie nastąpiło, ale płakanie przychodzi chyba z wiekiem :P
W busie nie będę za bardzo myśleć o czymkolwiek, wezmę "Wiedźmina" i będę czytać słuchając muzyki =D A jak będzie coś ciekawego za oknem to nakręcę jakiś filmik.
No, ogółem to zainteresowanych, albo ciekawych odsyłam do swojego INSTAGRAMA, bo będę starała się coś tam dodawać. No chyba, że mnie tak zatka, że o tym zapomnę :P ☺ツヅッ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz