niedziela, 26 marca 2017

Portret Eda Sheerana w kolorze!

Ed Sheeran został moją drugą ofiarą w rysowaniu kolorowego portretu :P Uznałam, że nie jest taki trudny i w sumie mimo licznych błędów, niedociągnięć jakoś porządnie wygląda =P Na pewno lepiej wyszedł od poprzedniego, a konkretnie Seleny Gomez.

Na początku rysowałam jak zwykle pierwsze linie teoretyczna, a potem bardziej przypominające twarz, oczy, nos. Rysując już kredką włosy, tak trochę coś poszło nie tak i nie wyglądają za specjalnie dobrze, ale i tak jestem z nich zadowolona, bo nawet te nie udane wyglądają lepiej, niż niejedne narysowane ołówkami :P Oczywiście klasycznym problemem było narysowanie nosa, ale wyszedł odrobinę lepiej niż ten u Seleny Gomez =P Chyba najlepiej rysowało mi się bluzę, bo była zwiastunem końca rysunku =D

INSTAGRAM
DEVIANTART
FACEBOOK








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz