niedziela, 5 sierpnia 2018

Imagine Dragons - LOVELOUD Fest 2018

Niedawno odbył się Loveloud Festival 2018 założony z inicjatywy wokalisty zespołu Imagine Dragons, Dana Reynoldsa, mający na celu skłonić ludzi do akceptacji i wsparcia społeczności LBGTQ. 

Poniżej oczywiście koncert Imagine Dragons, który jest po prosu piękny pod każdym aspektem. Ja go tylko oglądałam/słuchałam, a czułam się jakbym była na tym koncercie. Muzyka na żywo jest czymś wspaniałym, a ten zespół to podkreśla właśnie grając na żywo i grając swoje niektóre kawałki w nieco pozmienianych aranżacjach brzmi to świetnie! Dodatkowo można było się wzruszyć podczas oglądania, gdy Dan Reynolds przemawiał i wspominał o swojej mamie. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała szansę być na ich koncercie bo to jest normalnie sztuka w muzyce! 

Bardzo polecam odtworzyć sobie tą rejestracje koncertu i poczuć tę magię muzyki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz