niedziela, 26 sierpnia 2018

Wiosenny zdjęciowy powrót

Niestety nadszedł czas, kiedy powoli dzień staje się krótszy, robi się chłodniej i niestety zbliża się ten czas, którego nie lubię, czyli jesień. Niestety. Mogę siebie i innych, którzy nie lubią jesieni pocieszyć tym, że jesień jest lepsza od zimy. Zimy jeszcze bardziej nie lubię. 

Z tego powodu, jak i z tego, że potrzebne jest mi miejsce na dysku komputera, wstawiam tutaj zdjęcia WIOSENNE. A co, mogę 😹. Zdjęcia te już dawno bym opublikowała, gdyby nie to, że ja nie mogę się zorganizować i zanim się za coś wezmę, to naprawdę mija trochę czasu. Ma ktoś na to lekarstwo? 










Ogółem muszę znaleźć sobie jakiś sposób na organizację, bo jak wiem, że mam zrobić parę rzeczy, to nie robię żadnej, bo nie wiem od której zacząć, albo coś w tym rodzaju. I tak zamiast zająć się czymś pożytecznym, to ja przeglądam ten internet, szukam czegoś ciekawego, zamiast na przykład podczas oglądania jakiegoś filmiku na YouTube robić coś kreatywnego, czy coś w tym rodzaju. Podziwiam ludzi, którzy umieją sobie jakoś zaplanować czas, zorganizować się i zrobić powiedzmy listę rzeczy, które sobie zaplanowali. 

Może teoretycznie dzisiaj mi się udało poniekąd coś zdziałać w temacie rzeczy, które sobie zapisałam jako do zrobienia, ale to tylko dwa z nich, bo zamiast robić resztę, ja zajęłam się przemeblowaniem rzeczy w biurku 😣. Nie wiem skąd to się u mnie wzięło. Czasami tak mam, że robię coś innego, ale potem jakby stwierdzam, że jeżeli czegoś nie zrobię, to tej pierwszej rzeczy nie ukończę. 












No cóż, trzeba będzie znaleźć sobie jakieś pomysły, sposoby na planowanie/organizowanie i robić rzeczy, które chce się robić i nie marnować czasu. 

Inni robią posty przemyśleniowe ze zdjęciami na których są właśnie oni, a ja zrobiłam post przemyśleniowy ze zdjęciami natury. A wśród tych zdjęć można sobie pooglądać rozkwitającą się przyrodę - liście drobne kwiaty,oczywiście ptactwo i kot (dzisiaj tylko jeden), trochę pająków i jakiś zachód słońca. Ja zostawiam was z resztą tych moich zdjęciowych wypocin i kładę się spać, bo niedługo pierwsza w nocy i zaraz mogę filozofować, czego lepiej chyba nie będę robić 😝. (By the way, po licznych aktualizacjach komputera, mam emotki na bloggerze XD)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz