piątek, 5 października 2018

Nowy album Imagine Dragons już w listopadzie ! - "Origins" (Official Trailer)

Wczoraj do sieci trafił trailer nowego albumu od Imagine Dragons! 
Jak ja go oglądałam to moja reakcja była podobna jak na obrazku obok. Ja się tak ucieszyłam, bo po tym jak zespół opublikował utwór "Natural", który z resztą jest genialny i ja mogę go słuchać na okrągło i mi się nie znudzi, to pomyślałam sobie, że to jest taki tak jakby dodatkowy utwór bez albumowy jak "Roots", a przeszło mi przez myśl, że mogła by być płyta w klimatach tego utworu. I JEST ! 😁 

Dodatkowo całkiem niedawno pojawił się utwór "Zero", którego jak słucham, to wprawia mnie w taką radość, przez wesoły ton tego kawałka, ja podczas słuchania uśmiecham się, on jest po prostu świetny ! 😄 

Album zatytułowany "Origins" pojawi się 9 listopada i sądząc po niedługich fragmentach nowych utworów z tej płyty, będzie to kolejna dawka dobrej muzyki! 

Poniżej jest oczywiście trailer, gdzie poza fragmentami muzycznymi są też wypowiedzi muzyków na temat "Origins" 😊😉. 

No ja tam nie wiem jak wy, ale ja jestem podekscytowana 😃😍.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz