sobota, 27 kwietnia 2013

Kolejne newsy !!!


Kolejna porcja newsów jednak uda mi się dodać.Nie wiem co z wywiadem ale się postara żeby był :) No to teraz dwa stare zdjęcia Seleny z przyjaciółmi : 



Teraz filmik z lotniska o którym wczoraj pisałam i były też zdjęcia :)  

 

Ostatnio Selena udzielała wywiadu i wspomniała o Basi - jej Polskiej stylistce. Zaczyna naśladować jej akcent Polski wspominała że pochodzi właśnie z Polski i że Selenka to jej Polskie imię, które jej nadała. Niestety nie mam żródła wywiadu i nie dodam, ale zdjęcia jakieś jest :) Oto one :

 

Teraz stare zdjęcie, bo z 2011 roku. Selena wtedy była na Vanity Fair Oscar Party


Do internetu wyciekł filmik z wizyty w I Heart Radio oto on :


 

Nie zrażajcie się tym obrazkiem bo to scena z tego filmiku. A teraz zdjęcie z przygotowań do Radio Disney Music Award. Panna Gomez usiądzie obok Jasona Derulo i Jordin Sparks. 

 
 

Teraz zdjęcia z 26 kwietnia, czyli z wczoraj :) Selinka widziana była z Charity Baroni, które razem wchodziły do studia tańca. Oto one : 





 

 
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Jeżeli zdjęcia się powtarzają, co starałam się żeby nie, to przepraszam :) A teraz kolejny filmik, który opublikował oficjalny kanał na YouTube, zza kulis : 

 

Prywatne zdjęcoie Seleny i Justina, tak więc nie ma wątpliwości że Jelena wróciła. Ja to nie lubię Biebera, ale skoro są zakochani i będą ze sobą szczęśliwi to niech będą razem :) 


  


A teraz dość nietypowe karty

 

Teraz skany z "Bravo" 09.2013 , o którym pisałam wczoraj, ale są z Zendayą. Oto one : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Teraz kilka zdjęć gdzie Zendaya się udaję na próbę  DWTS w Los Angeles : 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar



Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

No to teraz przy muzyce Fort Minor, druga część wywiadu z Bravo 

BRAVO: 
Tworzyłyście na planie zgraną paczkę? 
SELENA: 
Z Vanessą przyjażniłam się wcześniej. Postanowiłyśmy przyjechać do Saint Petersburga na Florydzie z Ashley i Rachel Korine [w filmie gra Cotty]  tydzień przed rozpoczęciem zdjęć. Chciałyśmy lepiej się poznać, żebyśmy w filmie naprawdę wyglądały na paczkę przyjaciółek. Było super - wypożyczałyśmy skutery, imprezowałyśmy... 
VANESSA: 
Naprawdę się zaprzyjażniłyśmy. Podczas kręcenia filmu zamieszkałyśmy mawet w jednej przyczepie! 
BRAWO: 
Kto lepiej sprawdza się w przyjażni - chłopaki czy dziewczyny? 
SELENA: 
Obawiam się, że faceci mają lepiej. Dziewczynom często bardziej zależy i potrafią rozmawiać o uczuciach, ale za to szybko rzucają sobie do oczu z pazurami. Faceci nie są takimi jędzami.
BRAVO: 
Ciężko było zagrać namiętną scenę w basenie z Jemsem Franco? 
VANESSA: 
Byłam strasznie napięta. Pierwszy raz w życiu grałam rozbieraną scenę. 
BRAVO: 
Co Wasi bliscy i fani powiedzieli, kiedy zobaczyli, jak szalejecie na ekranie? 
VANESSA: 
Myślę że moi fani, dowiedzieli się wcześniej z internetu. że ten film jest zdecydowanie ostrzejszy niż moje wcześniejsze produkcję.
ASHLEY: 
Moja mama była totalnie zaskoczona. W filmie jestem zupełnie inna niż prywatnie. 
SELENA: 
Gdyby moja mama, nigdy nie zagrałabym w tym filmie. To ona zaproponowała mi, żebym spotkała się z Harmony Korine - reżyserką "Sprin Breakers". I muszę przyznać, że miała nosa !   

W pierwszej części tego wywiadu, z tego pośpiechu koloru nie dałam a więc tu jest :) Jutro dodam co było w magazynie Fun Club, bo jak wiadomo mam jeden komp z bratem, ale mam nadzieję że się to niedługo zmieni :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz