środa, 17 kwietnia 2013

Nowe zdjęcia !!!


Na początku chciałam przeprosić za moją nieobecność ale jest szkoła, a do tego WIOSNA i nie ma kiedy pisać, a czasami o czym :) Ale dzisiaj dodam i zdjęcia i jakieś wideo :) Miłego przeglądania :) 


 










  

Selena pojawiła się w programie “Dancing with the Stars”, a oto video : 

 

Mam kilka zdjęć : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Nie wiem czy pisałam, ale chyba nie, o tym że Selena Gomez i Demi Lovato są najlepszymi przyjaciółkami. I właśnie Demi opublikowała o Twitterze że ma obsesję na punkcie nowej piosenki Seleny, "Come&Get It". Okazało się również że Selena słucha jej nowej piosenki który opublikowałam w jednym z poście pt. "Heart Atack". A teraz video trasy koncertowej Seleny : 

  

To ja państwu dziękuję i idę odrabiać lekcję i słuchać muzyki.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz