czwartek, 18 kwietnia 2013

Fort Minor


Po krótkim czasie znalazłam cokolwiek o tym zespole :) :


Fort Minor to amerykańska grupa  wykonująca rap. Powstała z inicjatywy Mike’a Shinody (Linkin Park) przy współpracy z zespołem Styles of Beyond. Pomocnikami w projekcie są jego przyjaciele: Black Thought, Common, Kenna Joe, Lupe Fiasco, Apathy, Celph Titled, Sixx John, John Legend, i Holly Brook. 

Mike znudzony stylem Linkin Park i z tęsknoty za czystym hip-hopem postanowił wydać płytę solo. 24 października 2005 roku powstał klub Fort Minor Militia wzorowany na Linkin Park Underground. Przed wydaniem The Rising Tied wydano single Petrified, Remember The Name i The Petrified/Remember The Name EP, a także demo The Rising Tied Album Sampler i The Rising Tied Mixtape: We Majo, który zawiera zarówno utwory, których na The Rising Tied nie ma, jak i przeróbki istniejących albumów. 
22 listopada zespół wydał płytę The Rising Tied. 

W 2007 Mike wraz z Linkin Park ukończył prace nad albumem Minutes to Midnight, jednak nie udzielał się na niej zbytnio jako wokalista, czy raper. Usłyszeć go można w hip-hopowym kawałku „Hands held high”, energicznym „Bleed It Out” oraz balladzie „In Between”. Piosenka bonusowa „No Roads Left” z tej płyty również śpiewana jest w całości przez niego. 


Skład:

· Mike Shinoda
· Black Thought
· Common
· Kenna
· Lupe Fiasco
· John Legend
· Styles of Beyond
· Holly Brook 


Z uwagi na to że jeszcze lekcje na mnie czekają to video dodam jutro, mam nadzieję że po szkole i że mój brat z kumplami się umówi :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz