środa, 24 kwietnia 2013

Opowiadania :)


Na początku chciałam przeprosić za moją nieobecność wczorajszego dnia. Byłam u kumpeli która pisze taż bloga ale o "One Direction", czy jakoś tak to się pisało. na moim bloggerowym profilu powinien być, jako obserwowany prze ze mnie :) A z nawsów to na początku : 
Selena Gomez i Justin Bieber znowu razem !!! 


 

A oto filmik z MTV Movie Awards z 14.04.2013 


 

Powinno być to video :) Panna Gomez była na zakupach w Nowym Jorku, o ile dobrze zrozumiałam :) Oto Zdjęcia : 












Come&Get It - 10 milionów na YouTube 


 

Dziś o godzinie 15:05 Selena dodała wpis na Facebook'u i fotkę : 
Hanging out with Elvis Duran @ETonlineAlert   
 

Nowe zdjęcia z Adidas NEO Label : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar   


















Teraz coś o Belli. 22 kwietnia pojawiła się na premierze filmu "The Iceman" :  

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

 Nie wiem czy ktoś z was oglądał na Nickelodeon serial "iCarly", ale postaram się o tym napisać :)       A jak wiecie Zendaya kocha tańczyć. A oto filmik z DWTS zatańczyła z Val'em, nie znam gościa, Cha cha tańczyli :) No oto on : 

 

Zwndaya bardzo pięknie tańczy. A teraz coś z Polski. Zespół Enej wystąpił jako gość specjalny w półfinale Must Be The Music : Tylko Muzyka, którą pierwszą edycję wygrali właśnie oni. Odbyło się to 21 kwietnia. Chłopaki bardzo się cieszyli że wracają na tę scenę i do TV Polsat ponieważ jak już pisałam to oni wygrali pierwszą edycję :) 

 

I damskie koszulki z Folkhorod :) 

 

No to ostatnia teraz na szybko informacja o tym że będę pisała opowiadania, różne i różni bohaterowie :) Piszcie w komentach jak wam się ten pomysł podoba. A ja już spadam bo rodzice z bratem czekają żebym im pomogła w takiej jednej rzeczy :) 
 

1 komentarz:

  1. Hehe ja już napisałam swoje opowiaanie .Wiec możesz Lookać.

    OdpowiedzUsuń