piątek, 19 kwietnia 2013

Zdjęcia z "Dancing Witch The Stars"


Wiem że dziś miałam dodać video z Fort Minor, ale jakoś jeszcze się nie złożyło żeby poszukać piosenek, mimo że trochę znalazłam. Ale mam dla was zdjęcia Seleny z programu Dacing Witch The Stars, oto one : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

No to na tyle zdjęć. Chciałam poinformować zainteresowanych ludzi że jutro o godz. 20:00 na kanale Polsat, będzie leciał film pt. "Karate Kid", o którym wspominałam bodajże w ostatnim poście :) Jeżeli ktoś chce to niech obejrzy. Ja na pewno obejrzę no to 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz