środa, 10 kwietnia 2013

Selena Gomez - Come & Get It






Dzisiaj dodam piosenkę Seleny Gomez Come & Get It. Trochę późno ale zawsze coś, właśnie komp się zwolnił i piszę :) Brat może cały dzień siedzieć =D ja mam jeszcze lekcje do odrobienia, a odrabiam je bordzo wolno ;) To teraz nuta : 

Selena Gomez - Come & Get It 

Mi się bardzo podoba d-_-b Jutro w mojej szkole jest dzień otwarty dla szkół podstawowych i będą lużniejsze lekcje, to może napiszę cuś więcej :) Dodam jeszcze piosnkę wokalistki Demi Lovato, bo ma kilka fajnych kawałków i może napiszę o niej, a to jest jej premiera po długiej przerwie : 


Demi Lovato - Heart Attack 


Nie wiem jak wam ale mi się podoba :) To dziwne ale w moim pokoju na moim biurku jest pszczoła i je miód ;) To teraz tekst Come & Get It : 


Powiększyłam jak najwięcej i mam nadzieję że będzie widać :) Co je mam z tymi minkami =) Nie wiem jak wy ale ja lubię serial "Komisarz Rex" i "Komisarz Aleks". Ten pierwszy to niemiecki a drugi polski oparty na tym niemieckim. Oczywiście napiszę o tych dwóch serialach. A teraz coś z Demi : 



No to chyba kończę =D 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz