środa, 3 kwietnia 2013

Kolejny raz Selinka :)






Dziś miało być o Transformers ale będzie o Selenie jak się wyrobię to napiszę notę z tym filmem. Znalazłam zdjęcia tej artystki z "Come&Get In" i pomyślałam od razu że wrzucę na bloga, zapraszam do oglądania. :)  ;)  :D  =D  B-) 












Zdjęcia są podobne, ale są. Znalazłam jeszcze takie :) : 




















































































































Ponieważ dużo jest zdjęć, a z żródła z którego brałam jest jeszcze więcej zapraszam na polską stronę Seleny Gomez ! Wybrałam jak dla mnie najładniejsze fotki :). Oto link : 
http://selena-gomez.pl/  
Mam nadzieję że będzie działał . Nie wszystko czasami jest jak powinno być :) Tam znajdziecie również najnowsze info o artystce, życzę miłego przeglądania :) Piszcie komenty i niech w końcu będzie was więcej , do jasnej anielki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz