piątek, 9 sierpnia 2013

Hej !!!

Na początek nowe fotki z fanami naszej Seleny. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

W tą sobotę odbędzie się gala "Teen Choice Awards" w Los Angeles, na którym pojawi się oczywiście Selena. Oto krótkie promo. 


Oczywiście jeszcze będzie Demi Lovato i oczywiście One Direction, co to teraz mają podjarę z nową piosenką. Nie wiem dlaczego ale mnie wkurzają. A może to fani mnie wkurzają, sama nie wiem =D
Do sieci trafił filmik z prób do "Stars Dance Tour". Selena mówi o swoich inspiracjach i nie tylko. Można obejrzeć strukturę sceny, fragmenty piosenek "B.E.A.T." i "Undercover". 


“Dorastałam oglądając Britney, Christrinę Janet. Moje choreografia to mniej więcej zabawa, jak dotknięcie lat 90tych. To było coś co chciałam zrobić na albumie. Więc uważam, że ze wszystkich rzeczy, które się wydarzyły, chciałam zrobić popowe piosenki”

Nawet po tak krótkim video, uważam że pięknie śpiewa. 
Pojawiły się nowe wywiady, które zostały przeprowadzone podczas prób do "Star Dance Tour". 




Teraz wzruszające zdjęcia, jak Selena rozmawia ze swoją sześcioletnią fanką, która jest bardzo ciężko chora.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

A oto pamiątkowe zdjęcia z fanką, kiedy ta miała okazję się sfotografować kiedy Selena przyjechała zamówić coś do jedzenia w Sonic. 




Na początku myślałam że to chłopak XD =D  
Dwoje tancerzy, którzy wystąpili w teledysku "Slow Down", opublikowali zdjęcie zza kulis. 

zeddancer: Z piękną @selenagomez i jednym z najlepszych zespółów w historii! Tyle radości w Paryżu.


chaelynne: Powrót do przeszłości. Zabawa przy kamerach w Paryżu. @zeddancer @fromktob #slowdown


Jaka ona śliczna =D 
Fanka dostrzegła ją w ulubionej restauracji Kabuki. Była tam z przyjaciółką, jednak zdjęcie jest niewyrażne, i nie widać kto to jest. 


Pojawiła się informacja dotycząca "Teen Choice Awards". Otóż odbędzie się ona 11 sierpnia w niedzielę. 

Z przyjemnością ogłaszamy, że @selenagomez będzie uczestniczyła w #TeenChoice! Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć cię dziewczyno =)

Niestety tego dnia mogę nie napisać, ponieważ jadę na urodziny do swojego o sześć lat młodszego brata na urodziny, no i moja mama jest matką chrzestną. Mam nadzieję ze mi się jednak uda cokolwiek napisać =D No to na razie tyle. Zaraz będzie udostępniony nowy rozdział opowiadania =D 

1 komentarz:

  1. Cudowneee newsy! <3 _ <3 Kocham ją :D
    Ty, wiesz... mnie też wkurzają Directioners O.o (Ale Ci, co przesadzają z miłością do 1D xd)
    Dziękuję za takie fajne info.
    Nie wiedziałam, że Selly pojawi się na Teen Choice Awards. :)

    OdpowiedzUsuń