środa, 21 sierpnia 2013

Selena Gomez

Oto zdjęcie z fanką z 2007 roku.



Do internetu trafił nowy wywiad, dla Static Multimedia, przeprowadzony jeszcze przed trasą koncertową o której wspomina w wywiadzie czy o Taylor Swift. 


Selena Gomez jest jedną z tych gwiazd, które są wyjątkowo utalentowane jeśli chodzi o młodych artystów, którzy mają dobry pogląd na życie. Gomez jest nie tylko skromna i niezawodnie uprzejma, ale teraz poprzez jej nowy album i muzykę pokazuje nowym poziom doskonałości.
“Wkroczenie w wiek dwudziestu jeden lat jest ekscytujące.” – mówi Gomez. “To nic wielkiego, że bez problemu możesz kupić drinka, a to jest istotne z punktu mojego osobistego rozwoju.”
Gomez, była księżniczka Disneya wyraźnie dojrzewa. W osobie, może sprawiać wrażenie, że jest 20. [wiek], jutro 30. [wiek], ale jej dojrzałość jest obszernie uwzględniona w jej nowym albumie “Stars Dance”, który został wydany 23. lipca, dzień po jej 21. urodzinach. Jej czwarty album w jej karierze stanowi istotny nowy dźwięk i domową atmosferę dla urodzonej piękności z Texasu. Oprócz pierwszego singla Come & Get It, który wydany został w kwietniu, jej drugi singiel “Slow Down” cechuje sugestywne słowa jak: “Wiesz, że jestem dobra w reanimacji usta usta / Wdychaj mnie, wydychaj mnie, tak cudownie”.
A jeśli to nie wystarczy, aby zaostrzyć apetyt wśród swoich licznych fanów, Gomez pobudza seksualne granice w piosence Undercover, piosenki dla sexy maszyny, aby spełnić swoje pragnienia: “Chcę znaleźć miejsce gdzie będziemy sami w ciemności (oooooh), możesz namierzyć mnie jak mapę, którą znasz na pamięć.”
Obserwatorzy branży muzycznej twierdzą, że “Stars Dance” jest jednym z najlepiej sprzedających się albumów roku, a Gomez przygotowuje się do światowej trasy koncertowej. Jak sama twierdzi na scenie zobaczymy wiele układów tanecznych, które w dużym stopniu są inspirowane Britney Spears, którą wielbiła jako dziecko.
Jak się czułaś kiedy stawałaś się 21. [wiek] dzień przed wydaniem Twojego albumu?
“To było dla mnie ciekawe doświadczenie. Lubię myśleć, że jestem stara. Czuję, że moja muzyka też się rozwija i robię inne rzeczy jak aktorstwo i teraz skupię się na mojej trasie. Jestem bardzo zadowolona, bo wreszcie będę mogła spotkać moich fanów z tysiąca kilometrów. To najlepsze uczucie na świecie, spotkać ludzi, którzy lubią Twoją muzykę i uczucie, że coś Cię z nimi łączy. A kiedy trasa dobiegnie końca prawdopodobnie pomieszkam w swoim domu!”
Jesteś podekscytowana trasą w Europie?
“Tak. Kocham występować gdzieś, gdzie jeszcze nie występowałam. Znudziła mi się praca w studio z producentami czy w odosobnieniu. Dla mnie prawdziwe emocje są podczas występów na żywo. Musisz być w stanie zobaczyć twarze swoich fanów i cieszyć się atmosferą, która pochodzi z bycia na scenie i usłyszeniu ludzi, którzy śpiewają z Tobą. Śpiew i taniec na żywo jest jak adrenalina. Przez połowę czasu chcę dać swój mikrofon fanom, bo oni interpretują moją muzykę inaczej niż ja.”
Twój nowy album Stars Dance bardzo różni się od poprzednich. Powiedz nam o nowym rozdziale muzycznej ewolucji.
“Nigdy nie spędziłam tyle czasu nad płytą jak podczas tej. Zaczęłam nad nią pracować w październiku ubiegłego roku, i wiedziałam, że chcę zrobić coś innego i że to będzie trudne doświadczenie dla mnie. Ten album jest bardziej osobisty i wyraża to kim jestem. W moich poprzednich albumach czułam pośpiech do pewnego stopnia, a jeśli chodzi o ten to czułam, że to lepszy pomysł. Zrobiłam go jak chciałam i wydałam.”
Podobno podczas Twojej trasy zobaczymy więcej tańca niż wcześniej/
“Tak. Niedawno zaczęłam prace nad wieloma układami, które mamy zamiar wykorzystać podczas trasy. Uwielbiam tańczyć i jest to świetny sposób, aby pozostać aktywną, bo nienawidzę siłowni. Zawsze chciałam więcej tańczyć, bo dorastałam oglądać Britney Spears, N’Sync czy Christinę Aguilerę. Britney Spears zawsze była jedną z moich idolek, to jej pierwsze CD kupiłam i to na jej koncercie byłam pierwszy raz. Nadal jestem jej wielką fanką, jej taniec i występy są fajne.”
Jaką wiadomość chcesz przesłać poprzez swój nowy krążek?
“Wyrażam poprzez niego nowe poczucie zaufania i dobrą zabawę. Jest tam wpływ z Bliskiego Wschodu. Jest bogactwo kolorów i tańca, staram się stworzyć inny dźwięk. Wiedziałam, że chcę posunąć się o wiele dalej niż kiedykolwiek próbowałam. Ta płyta mnie dobrze opisuje.”
Myślisz, że to jest przełom w pewnym sensie?
“Tak, to było wyzwanie dla mnie. Reprezentuje on rodzaj miejsc, w których byłam w zeszłym roku, mając lepsze poczucie tego kim jestem i co chcę osiągnąć.”
Myślisz, że bardzo się zmieniłaś w ostatnim czasie?
“Przede wszystkim wiem z czym mogę sobie poradzić, a z czym nie. Myślę też, że jako kobieta powinnam wiedzieć na co zasługuje a na co nie. Dotyczy to mojej muzyki i mojego życia osobistego w szczególności. Muszę otaczać się pozytywnymi ludźmi, którzy będą mnie zachęcać i mi pomagać. Mam te szczęście i mam tych przyjaciół.”
Ty i Taylor Swift jesteście blisko ze sobą, prawda?
“Taylor jest moją największą przyjaciółką. Ona jest dla mnie jak siostra, ktoś kto mnie inspiruje i ktoś, komu mogę się zwierzyć. Podziwiam w Taylor to jaka jest silna. Gdy jest mi smutno wiem, że mogę do niej zadzwonić, a ona mnie wysłucha i da mi świetne porady. Jestem tak wdzięczna, że mam taką przyjaciółkę, która zawsze będzie przy mnie i, która zawsze będzie patrzyła na moje dobro. Musisz mieć kogoś takiego jak ona.”
Trudno jest Ci przebywać w świetle reflektorów, które skupiają na Tobie tyle uwagi?
“Ostatecznie to życie jest wszystkim co wiem. Najważniejsza rzecz to to, że kocham to co robię. To jest moja praca i to zdecydowałam się robić w życiu. Czasami jest trudno uporać się z całą uwagą i kamerami. Jako artystka chcesz dotrzeć do społeczeństwa i stworzyć uwagę dla siebie. Czuję jakbym została pobłogosławiona i kocham to tak bardzo.”
Czy czasami się ukrywasz?
“[śmiech]. Więcej niż czasami. Jestem dziewczyną, co ma 21. lat i chciałabym móc żyć własnym życiem i robić różne rzeczy i nie być śledzona i nie myśleć o tym wszystkim. Ale staram się do tego przyzwyczaić. Staram się spędzać czas z moimi przyjaciółmi i być na tyle sobą na ile mogę. Nadal jestem przyjaciółką dla ludzi ze szkoły z Teksasu. To dla mnie bardzo ważne, zwłaszcza zbliżająca się trasa koncertowa. Zawarłam z nimi pakt, że przyjdą na moje show i będą mnie oglądać, oraz, że będziemy czatować przez Skype.”
Przez Twój ostatni film Spring Breakers zyskałaś wiele pozytywnych opinii jako aktorka. Był to wielki krok dla Ciebie?
“To była bardzo poważna i dojrzała rola, poprzez nią zyskałam nowy poziom pewności. Czułam, że muszę zagrać najlepiej jak tylko mogę. To był rodzaj badania, które musiałam przejść, aby dostać się do następnego poziomu. Mam nadzieję, że to pomoże mi znaleźć więcej dobrych ról w przyszłości. Aktorstwo jest dla mnie bardzo ważne.”
Czy czujesz się jakbyś mieszkała w bańce podczas dorastania?
“W pewnym sensie tak, ale z drugiej strony starałam się dużo podróżować i spotykać wielu niezwykłych ludzi. Czuję, że zrobiłam wiele w swoim życiu, nawet jeśli nie poszłam na studia, chociaż nie miałam życia jak normalna nastolatka. Ale nie czuję się zbytnio izolowana od realnego świata. Czasami mogę być bardzo niezależna i chodzi tu nie tylko o pracę.”

Bardzo ciekawy ten wywiad =D
Kolejne zdjęcie jest z Saskatoon po koncercie. Kanada. Zdjęcie prywatne. 


Wczoraj Selena złożyła niespodziewaną wizytę w Nowym Yorku, jednak nie wiadomo jaki był cel tej podróży. Pewnym fanom udało się zrobić zdjęcie z gwiazdą. 

1 komentarz: