piątek, 23 sierpnia 2013

W końcu na kompie !!!

Przepraszam was że nie pisałam, ale przez brata komputera nie można było włączać ;-( 
No ale już jestem, nie wiem tylko jak będzie z jutrem, ale mam nadzieję ze napiszę bo znów mam zaległości. A jeszcze w niedzielę mogę nie napisać, bo są urodziny mojej siostry ciotecznej. Mam tylko jedną w dodatku młodszą, dużo młodszą od siebie. A za tydzień "Harry Potter i Insygnia Śmierci" !!!!!!!!!!!! Ale się cieszę !! poprzednim razem jak puszczali to miałam nadzieję, że puszczą też i tą siódmą dwuczęściową, no ale nie puścili. A teraz będzie !!! Cieszę się jak dziecko normalnie...
Ale nie będę się rozpisywać na mój temat, ale na temat oczywiście Seleny Gomez, przy nowej piosence Linkin Park ;) 
Oto fotki z 20 sierpnia, jak zmierzała do hotelu w Nowym Yorku. Są też i fani. 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Ale mam gęste, białe chmury za oknem.
Nowe zdjęcie od Selly.

Przygotowując się na odpowiadanie na wasze pytania…. #Getaway



Oto jak się promuję "Getaway", na ulicach Los Angeles. 



Je wiecie, Sel wyjechała do Nowego Yorku, w nie wiadomych celach. Okazało się, że ona i Ethan Hawke wzieli udzieł w konferencji prasowej, w ramach premiery filmu "Getaway". 21 sierpnia. 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


A na konferencji wzięła udział w czacie z fanami. Poniżej pytania i odpowiedzi.


Co było najlepszą częścią filmowania?
To, że mogłam się zmienić i pracować z kimś takim jak Ethan Hawke. Zawsze chciałam nagrać film akcji.
Jak ty i reszta załogi spędzaliście czas za kulisami?
Jeśli kamery były wyłączone to szliśmy do McDonald’a oraz spaliśmy, następnie pracowaliśmy przez kilka godzin w nocy.
Która część filmu jest Twoją ulubioną?
Koniec filmu, ponieważ jest epicki i jest scena kiedy wyskakuję z samochodu.
Czujesz się zła w tym filmie?
Tak!
Bałaś się nagrywać niebezpieczne sceny w samochodzie?
Nie, nagrali większość scen z dużą prędkością zanim się tam dostałam, jedynie kiedy Ethan dał mi kilka okrążeń.
Otrzymując doświadczenie dzięki temu filmowi, chciałabyś jeszcze nagrać film akcji?
Tak, nie mogę się doczekać, aż nagram mój kolejny film akcji.
Czy Twoje doświadczenie podczas nagrywania "The Getaway" było inne niż podczas innych filmów?
To była dla mnie okazja, aby dowiedzieć się czegoś na temat technologii i samochodów, więc to była zabawa.
Jeśli mogłabyś nagrać kolejny film akcji, z jakim aktorem byś chciała zagrać?
Ryan Gosling oczywiście. LOL


Ashley Benson dodała zdjęcie na Instagrama, a na nim ona sama, Selena Gomez, Vanessa Hudgens i Rachel Korine. 

Tęsknie za moimi dziewczynami ❤❤



Już za chwilę będą kolejne newsy. Żebyście długo nie czekali =D

1 komentarz: