wtorek, 13 sierpnia 2013

Libster Award

Nominowana przez : http://a-za-sex.blogspot.com/ 
1. Ile masz lat ? 
15 i pół 
2. Którego bloga najchętniej piszesz ? 
Najchętniej to mojego pierwszego bloga "Fani Seleny Gomez I Nie Tylko", ponieważ jest moim pierwszym blogiem. 
3. Czy jest ktoś kto daję Ci wsparcie w pisaniu ? 
Osoby które czytają moje blogi. 
4. Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
Pisać oczywiście bloga, a jeżeli jest to w jakiś sposób uniemożliwione to pisać na brudno swoje opowiadanie przy telewizorze. 
5. Co sądzisz o 1D ? 
Przeważnie nic do nich nie mam, ale za bardzo za mini nie przepadam. 
6. Twoja największa wpadka ? 
Yyy nie wiem. 
7. Do jakich fandomów należysz ? 
Solider, Selenaror. 
8. Kim chcesz zostać w przyszłości ? 
O tym jeszcze nie myślałam. 
9.Szczęśliwa liczba ? 
Raczej takiej nie mam. 
10. Vans vs. Converse 
Converse. 
11. Dżinsy vs. rurki. 
Dżinsy. Ale rurki też mogą być. 

---------------------------------- 

Nie skomentuję =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz