piątek, 23 sierpnia 2013

Kolejne newsy, cz. 2

Oto najnowszy wywiad z Seleną Gomez.


Twoja postać w tym filmie jest buntownicza. Odnosisz się z tym?
To było dla mnie naprawdę zabawne, co wiem o technologii i samochodach, bo nie wiem nic, więc tak naprawdę udało mi się sporo o tym dowiedzieć. Więc jeśli chodzi o moje prawdziwe życie nie wiem, ja ukradłam ChapStick [pomadka] w sklepie kiedy miałam 7 lat.
Jak to było obsługiwać pistolet? Dostałaś rady? Czy robiłaś to wcześniej?
Dyrektor, Courtney Salomon chciał zrozumieć to własną rękę, bo miałam być dzieckiem, nie byłam profesjonalna w tym, więc musiałam się nauczyć jak go trzymać, ale byłam przerażona. To było zdecydowanie najdziwniejsze. Ale jako zła postać to było fajne! [śmiech]
Co masz do powiedzenia swoim fanom, którzy myślą, że to prawdziwa Selena?
Och nie. Już to skończyłam. Nagraliśmy Spring Breakers i myślę, że to łapią. Myślę, że przez połowę czasu nie dają wystarczająco dużo punktów dla osób w moim wieku lub młodszych. Oczywiście wiem kim jestem i grałam postać.
Powiesz nam coś na temat swojego pierwszego samochodu? Jakie to było dla Ciebie doświadczenie, i czy Twoja jazda się pogorszyła lub polepszyła odkąd go dostałaś?
Dostałam swój pierwszy samochód kiedy miałam 16. lat, ale nie miałam wtedy prawa jazdy. To był Ford Escape i on po prostu stał przez dwa lata, bo cieszyłam się jazdą z moją mamą. Kiedy w końcu miałam swoje 18. lat i kiedy w końcu dostałam moje prawo jazdy pojechałam. Moja jazda się nie poprawiła. Jeżdżę powoli i staram się być bezpieczna.
Jaki jest wymarzony samochód dla Ciebie i kogo byś pierwszego do niego wzięła?
Ja nie wiem, które samochody są dobre. Czuję się tak beznadziejnie… BMW to był pierwszy, ładny samochód jaki miałam i jako pierwsi jechali w nim moi dziadkowie.
Są takie momenty w Twoim życiu, kiedy chcesz być chłopczycą?
Tak, to jest na porządku dziennym jeśli mam być szczera. To u mnie codzienne. Szczególnie podczas trasy, kiedy chodzę w dresie. Faktycznie, podczas mojej drogi tutaj, na lotnisku, jak wylądowaliśmy około 2. w nocy mój kuzyn spojrzał na mnie i powiedział: “Wyglądasz jak chłopak.” Miałam workowate ubrania. Więc tak, uwielbiam chodzić ubrana wygodnie.

Oto zdjęcie zza kulis "Spring Breakers". 




Oto wywiad dla Cosmopolitan. 


Selena Gomez kończy z muzyką na chwilę (plus sześć innych rzeczy, których o niej nie wiesz).
Choć gwiazda obecnie jest w trasie swojego nowego albumu “Stars Dance”, planuje po tym zrobić dużą przerwę od muzyki i skupić się na swojej karierze aktorskiej (więc tak, te plotki są niestety prawdą). W swoim ostatnim filmie “Getaway”, w kinach 30 sierpnia, gra anonimową doświadczoną technicznie dziewczynę reformowanemu obibokowi Ethanowi Hawke ocalić jego porwaną żonę. Selena powiedziała nam, czego się nauczyła zrywając ze swoim wizerunkiem grając młodą chłopczycę w tym nowym filmie akcji.
Selena kończy z muzyką na chwilę
“Właściwie jestem teraz w trasie, więc w tej chwili jestem pośrodku muzyki. Jestem kobietą więc mogę zmienić zdanie w każdej chwili. Więc jednego dnia chcę po prostu grać, a drugiego dnia chcę robić muzykę. Ale to moje ostatnie nagranie na pewien czas, a potem zamierzam skupić się na graniu na bardzo długi czas.”
Mimo, że gra dwa razy złego dzieciaka (w ostatnim filmie “Spring Breakers” także), nigdy nie miała buntowniczego etapu
“Hm, nie wiem. Ukradłam Chapstick [pomadka ochronna] kiedy miałam siedem lat.”
Ona posługiwała się bronią wcześniej, ale musiała się nauczyć, jak to robić we właściwy sposób
“Musiałam się nauczyć jak trzymać ją prawidłowo – byłam przerażona. To było najdziwniejsze, ale czułam się jak
pieprzony gnojek więc było fajnie.”
Myśli, że ludzie przesadzają wrażenie, jakie dała młodym fanom po graniu postaci złych dziewczyn dwa razy z rzędu
“Myślę, że rozumiem. Widzieli “Spring Breakers”. Nie sądzę, aby dać dzieciom w moim wieku, albo młodszym wystarczający kredyt, ponieważ oczywiście widzą także, jaka jestem naprawdę i mogę grać kogoś zupełnie innego. To było zabawne.”
Nie lubi prowadzić samochodu
“Dostałam pierwszy samochód kiedy miałam 16 lat, ale nie miałam prawa jazdy i to był Ford Escape. I pozwoliłam jemu siedzieć przez dwa lata, ponieważ cieszyłam się tym, że moja mama mnie podwozi więc kiedy skończyłam 18 lat, wreszcie dostałam prawo jazdy. Jeżdżę nim od tego roku, więc miałam go od zawsze… i moja jazda się nie poprawiła. Nie umiem jeździć bardzo dobrze. Jeżdżę wolno i bardzo bezpiecznie. Nie znam się dobrze na samochodach. Czuję się słaba. Teraz mam BMW i to pierwszy fajny samochód jaki miałam, a pierwszymi pasażerami jadącymi nim byli moi dziadkowie!”
Nawet jeśli znamy jej dziewczęcy wygląd, w środku jest chłopczycą
“Jestem bardzo zwyczajna, zwłaszcza w trasie. W drodze na lotnisko mój kuzyn spojrzał na mnie i to było tak ‘wyglądasz jak chłopak’, bo miałam luźne ubrania. Uwielbiam chodzić wygodnie, gdy tylko mogę.”
Kocha grać różne role
“Myślę, że to było dla mnie bardzo zabawne, poszczycić się posiadaniem wiedzy o samochodach i technologii, bo tak naprawdę nic nie wiem o tym.”

1 komentarz: