sobota, 10 sierpnia 2013

Hejka !!!

Pewnie jesteście ciekawi kolejnych newsów o Selenie =D No to zaczynamy !!! =D 
Na początek wpisy na Facebook'u. 

Trasa gotowa… sprowadzam Dolce na drogę


Tęsknota za domem…




Ali Simpson, modelka i piosenkarka, dodała na Instagrama nowy filmik na którym widzimy ją za kulisami sesji zdjęciowe, a w tle słychać "Come&Get It". TUTAJ możecie zobaczyć video. 


14 sierpnia Selena będzie gościem programy "The Talk" o godzinie 14 czasu ET. 


Nasza Selena udzieliła telefonicznego wywiadu z "SONIC Nation". Głównym tematem ich rozmowy była trasa koncertowa "Stars Dance Tour". Pytali także o "Spring Breakers". 
Chachi dodał wpis na Twittera, w którym chwali Selenę oraz jej młodszą koleżankę Zendayę. Chodzi im o sukces dziewczyn w "Billboard Club Chart". 

Podwójne gratulacje dla @Zendaya & @selenagomez za ich debiut w Billboard Club chart!


Kolejna śliczna fotka z Instagrama =D 


Casey Twentet, twórca filmów, który współpracuję z Seleną nad filmem "Rudderles", odpowiedział na pytanie zadane przez fankę gwiazdy na Twitterze. 

  1. @caseytwenter how was to work with the queen aka selena?
@hungryswift as a writer, I didn't work with her...but spent enough time with her to say she is amazingly sweet, smart and talented.
@caseytwenter jak pracowało się z królową czyli seleną?
Odpowiedź: Nie pracowałem z nią jako pisarz….ale spędziłem z nią wystarczająco czasu aby móc powiedzieć, że to słodka, mądra i utalentowana.

Oto sesja pytań i odpowiedzi którą przeprowadził z nią Kanadyjski tabloid "The Vancouver Sun" przy okazji promocji jej najnowszego albumu. 

Selena Gomez, 21 lat, jest gwiazdą, która zaczęła od Barney & Przyjaciele i Czarodziei z Waverly Place a teraz przyciąga paparazzi gdziekolwiek pójdzie. Piosenkarka i aktorka – Gomez pojawiła się z Jamesem Franco w kontrowersyjnym filmie Harmony’ego Korine’a, Spring Breakers – jest ponowną/byłą dziewczyną Justina Biebera, którego nazwisko było poza limitem podczas naszej ostatniej rozmowy.
Jest w Toronto aby promować Stars Dance, album, który przyznaje, że może być jej ostatnim, ponieważ chce poświecić całą swoją uwagę na filmy. Gomez mówi o presji, wytrwałości i chęci do uaktualniania swojego wizerunku, podczas gdy miliony nastoletnich fanów chciałoby aby na zawsze pozostała 12-latką.

Q: Ze Spring Breakers i twoim ostatnim nagraniem jest oczywiste, że przechodzisz przez okres transformacji, ale moje pytanie jest inne: Ok, oczywiście masz doradców, ale głęboko w sercu, jak podążasz za decyzjami, które wybierzesz?”
A: Oczywiście, że to dla mnie okres transformacji. Nigdy nie wiem czy podejmuję właściwą decyzję. Zawsze dziwnie jest przechodzić z jednego miejsca na drugie. Mam 20 lat [podczas przeprowadzania wywiadu] i ciągle poznaje siebie.
Q: Większość 20-latków prawdopodobnie decyduje o swoim kierunku.
A: Tak, każdy musi przez to przejść, dlatego też ta płyta jest dla mnie ważna. Spring Breakers również było ważnym okresem w moim życiu. Chodzi tu o małe kroczki i staranie się odgadnąć jak powoli i elegancko stać się dorosłym.
Q: Dobrze powiedziane.
A: Dziękuję.
Q: Staram się myśleć jak to jest być tobą. Chcesz śledzić swoją artystyczną ścieżkę, ale na zewnątrz jest 10-latek z aparatem i twój ochroniarz
zbudowany jak czołg.
A: Biorę fanów pod uwagę. Oczywiście zaczynałam w Disney Channel, więc moja grupa fanów zaczynała się od tych młodszych. Myślę, że są piękni i wspaniali, ale przychodzi taki moment gdzie, artystycznie, zostajesz zablokowany.
Q: Czy uważasz, że show powstrzymuje cie przed byciem postrzeganą jako prawdziwa artystka?
A: Kochałam moje show, wróciłam do niego, ale czujesz, że nie ma tam już żadnego pokoju, w którym możesz dorosnąć. Czułam, że dorosnąć będę mogła robiąc film Harmony’ego, dlatego kiedy dowiedziałam się, że ma nowy scenariusz poleciałam prosto do jego domu w Nashville i w jego salonie byłam przesłuchiwana przed nim i jego żoną przez dwie godziny.
Q: Mogłaś pójść do domu Stevena Spielberga.
A: Tak i nie, ponieważ jest pewna sprawa o Harmonym: chciał dać mi szansę abym udowodniła coś sobie – tylko sobie. Niekoniecznie chciał abym udowadniała coś innym ludziom. Nie sądzę, żeby inny reżyserzy dali mi taki czas w dniu.
Q: Na prawdę? Nie sądzisz, że automatycznie poprawiłabyś ich wyniki w weekendzie otwierającym?
A: Nie wiem, ale przez to skąd przyszłam chciałam iść do Harmony’ego. Wiedziałam, że będzie odważnym reżyserem, który weźmie tę szansę ze mną i tak zrobił, dlatego zawsze będę mu wdzięczna.
Q: To jeden z najdziwniejszych filmów jakie kiedykolwiek widziałam.
A: To było świetne doświadczenie, które mnie dużo nauczyło oraz szansa pracy z Jamesem, który stworzył tą szaloną postać, której nawet nie rozpoznałam – był po prostu wspaniały, artystycznie i kreatywnie. Jako artystka, to było miejsce, w którym potrzebowałam być.
Q: Jednak kiedy masz własną linię perfum musi być trudno popchnąć się jako artystę.
A: Ponownie, mam 20 lat. Mam swoje momenty niepewności i myślenia co się dzieje, i co powinnam zrobić, ale jeżeli nie naciskasz na siebie nie dorastasz, więc dokąd wtedy zmierzasz? Były pewne momenty podczas kręcenia Spring Breakers gdzie w ogóle nie czułam się niekomfortowo i to pozwoliło mi być wolną. Pozwoliło mi to grać z tym co kocham, więc tego samego potrzebowałam w mojej muzyce.
Q: Czy masz mentorów, ludzi którzy podjęli właściwą drogę?
A: Myślę, że Shia LaBeouf zrobił świetną robotę. Zaczynał w Disney’u i jest wspaniałym aktorem, który wybiera świetne role.
Q: Shia LaBeouf?
A: Myślę, że zrobił kawał dobrej roboty.
Q: Czy to na prawdę twoja ostatnia płyta?
A: Jestem młoda, więc nie chcę aby było, “Skończone na zawsze,” ponieważ nigdy nie wiesz, ale nigdy nie miałam szansy aby przez dwa albo trzy lata skupić się na moich filmach. Oczywiście mogę się rozmyślić, ale myślę, że jak na razie to ostatnia płyta.
Q: Przed naszym spotkaniem 18 razy powtarzałam sobie co mogę i czego nie mogę się zapytać, i wreszcie pojęłam, że napis “ochrona” na drzwiach nie jest tylko dla efektu. Ostatnie pytanie: Gdybyś wiedziała, podczas przesłuchania do Barney, jak będzie wyglądało twoje życie, czy pojawiłabyś się tam tego dnia?
A: [pauza] Tak. Są pewnie części, które są trochę inne niż wtedy gdy moja mama występowała jako aktorka i one mogą być frustrujące, ale poza tym na prawdę kocham to co robię. To jest tego warte, warto jest przejść przez wszystko z czym się zmagam aby móc robić to co się chce.

Jest nawet zmianka o moim ulubionym aktorze z Transformersów =D 
Zdjęcie, gdzie będzie siedziała Selena podczas "Teen Choice Awards". 


No to na razie tyle. Zaraz będzie opowiadanie =D

1 komentarz: