poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Newsy cz. 2.

No wiec kolejne zdjęcia są zza kulis koncertu w Vancouver. 

@Paynedeer: @selenagomez



@pmdeleon22: nie trzeba dodawać, że nigdy nie byłam bardziej dumna. To jest najlepszy, jaki kiedykolwiek widziałam jej występ. Wszyscy będą zachwyceni! #starsdancetour




@A_juhhh: otwierając noc kochanie #bangbangbang



@CharmLadonna: La Familia. #Starsdance yeaaaa boiiiiiii!



Selena poinformowałam nas na Twitterze, że kolekcja Adidas NEO jest dostępna w USA. 

Moja @adidasNEOlabel kolekcja jest teraz w Stanach Zjednoczonych! Sprawdź to na http://t.co/PwsNO17UJL &http://t.co/Dyne5FBeDQ!



Trzy nowe zdjęcia prywatne, podczas zwiedzania i cieszenia się pięknym krajobrazem. 

Uciekałam. Dużo




Jak wiecie, Selena podczas koncertu w Vancouver zaśpiewała utwór "Work" Iggy Azaela, napisała o tym na Twitterze. 

@selenagomez zrobiła swoja wersję “Work” na swoim koncercie. Myślę, że odwaliła kawał dobrej roboty!

Jedna z fanek napisała do niej tak : "Zamknij się. Wiesz że to robisz lepiej" , na co Iggy odpisała : 

Oczywiście, że robię, to moja piosenka, ale ona odwaliła kawał dobrej roboty i lubię to. Myślę, że to fajne, że lubi tą piosenkę.

Ale dyskusja ;) 
Zdjęcia z Meet&Greet z 14 sierpnia.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


No to na razie tyle newsów. Za chwile kolejne =D 
"Replay" <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz