poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Newsy cz. 6.

Jedząc ciastko informuję was że strona PopCrush opublikowała sondę "Best Of Summer 2013". Tutaj jej nominacje. 

Best Summer Song of 2013: Selena Gomez – “Slow Down”;
Best Summer Album of 2013: Selena Gomez – “Stars Dance”;
Best Summer Music Video of 2013: Selena Gomez – “Come & Get It”;
Biggest Summer Story of 2013: Selena Gomez Reacts to ‘Come & Get It’ Hitting No. 1;
Best Summer Style of 2013: Selena Gomez;
Summer Social Media Master of 2013: Selena Gomez


TUTAJ możecie zagłosować.
A podczas meczu na Little League Baseball World Series, zostały puszczone piosenki "Write You Name" i "Save The Day".

                     

Pewien fan, który był na koncercie Saskatoon w prezencie od Seleny dostał harmonijkę, na której piosenkarka grała, wykonując piosenkę "Dream". 



Nowe stillsy z "Getaway". 




Filmik zza kulis koncertu. Link.

http://www.mtv.com/videos/news/947218/go-behind-the-scenes-of-selena-gomezs-stars-dance-tour.jhtml

Plakat reklamujący lakiery do paznokci Seleny. 



Ok. To by było już na tyle. Mam nadzieję ze się zrehabilitowałam. Strasznie było tego dużo ale skończyłam. Zobaczę czy nie mam zaległości u Belli Thorne, Zendai, co się dzieje w życiu zespołu Enej i Linkin Park, ale napisze to dopiero jutro, bo teraz czuję się odmużdżona =D i zmęczona. I jeszcze pracuję nad tą niespodzianką, co to już dawno o niej wspominałam, mam nadzieję się wyrobię się przed końcem wakacji =D Do zobaczyska ludziska !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz