sobota, 3 sierpnia 2013

Sobota =D

Mimo że dziś znów sprzątałam, napiszę dla was post. Ja się cieszę bardzo, nie wiem jak wy =D Muszę jeszcze mleka dopilnować ale to drobiazg. U mnie jest ciepło, ale nie za gorąco, wręcz w sam raz. Niedaleko Lublina panuje piękna pogoda. Ja i moja mama lubimy taką zaś mój tata nie =D 
A co do Seleny to znów pojawiło się z sesji do Adidas. 



Jak zwykle pięknie. 
Pewien fan zrobił mix fotografii z Seleną, z każdego spotkania z gwiazdą. 



Fajnie by było choć raz ją spotkać =D 
"Stars Danece" numer 5 w Polsce !!! 






W sumie "Stars Dance" zadebiutował  na 1 miejscu w 28 krajach. Na liście Top 10 na iTunes w 84 krajach. Drugie miejsce w Portugalii. 



Stills z "Getaway". 



Zdjęcia z wywiadu "Jimmi Kammel Live!". 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Dwie okładki do remixów "Slow Down". 




Nowe zdjęcie z wczoraj. Jednak nie wiadomo w jakich okolicznościach. 



Nowe zdjęcie na Instagramie. 

Chłopcy przygotowują się do trasy… Ale dlaczego mają więcej butów niż ja? #neohookedusup :)



Buty Adidas NEO. 
Kolejna fotka zza kulis sesji do Adidasu.



Kolejna fotka z fanką. 



@beeoncuuh: nie mogłem sobie zrobić z nią zdjęcia, ale córka mojego współpracownika mogła!

Zdjęcia perfum i torebki naszej Sel. 



Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Fajnie by było mieć to cudo w swojej toaletce =D
No to na razie tyle w tym poście. Mam nadzieję że jeszcze o czymś wam napiszę =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz