czwartek, 12 grudnia 2013

Cailin Russo o Selenie.

Dziewczyna z najnowszego teledysku Jusina Biebera, Calin Russo, udzieliła wywiadu dla Cosmonation, gdzie mówiła o Selenie.  

Cosmo: Zmieniając trochę biegi, fani mają obsesję z porównywaniem ciebie do Seleny. Co o tym myślisz?
CR: Myślę, że to śmieszne. Selena jest super gwiazdą, a ja jestem po prostu dziewczyną z teledysku. Jest jego byłą i jestem pewna, że wciąż do siebie coś czują.
Cosmo: Jak myślisz, że się czuła oglądając cię w teledysku z nim?

CR: Jestem pewna, że może czuła przykrość, ale ja tylko wykonywałam swoja pracę. Dodała na instagrama zdjęcie, z podpisem, „Myślałam, że tylko lubił kategorię Latina. Smh… #brakmakijażu #nienawidzękiedydziewczynytomówią.” To było wyraźnie skierowane do niego i mnie w teledysku, ale jak mówiłam, wykonywałam swoją pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz