wtorek, 3 grudnia 2013

Selena

Wczoraj odbył się w Dallas na 106.1 KISS FM Jingle Ball, na którym wystąpiła Selena. Zadziwiała nas wyglądem oraz peruką którą założyła. Zaśpiewała m.in. "Birthtay", "B.E.A.T.", "Come&Get It" czy "Slow Down". 
Oto zdjęcia : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Oto nowy wpis na Instagramie. 

Myślałam, że on lubił jedynie kategorię Latina Shm… #bezmakijażu #nienawidzękiedydziewczynytakmówią


Oto wywiad przed koncertem w Columbus. 


Steven Lewis: Jesteśmy za kulisami z Seleną Gomez, która się przygotowuje do występu w Kolombus. Po pierwsze, jak się masz?

Sel: Dobrze, jestem trochę śpiąca ale, dobrze.

Steven Lewis: Ok jest jedno pytanie na które wszyscy chcemy znać odpowiedź, więc zaczniemy od niego. Jak przejęta jesteś występem na Cowboys Stadium w następnym tygodniu.

Sel: Jestem bardzo podekscytowana i nerwowa zarazem. Zrobiliśmy oddzielne układy taneczne na ten występ, i ćwiczymy ponad godzinę co dziennie. Już wybraliśmy kostiumy, dość duża sprawa!

Steven Lewis: Tak to jest duża sprawa. To będzie w narodowej telewizji, będzie weekend Święta Dziękczynienia, jesteś z Teksasu, więc to trochę jak spełnienie marzeń.

Sel: Tak trochę, ale chyba trochę bardziej dla mojego dziadka niż dla mnie.  Myślę że to będzie najlepszy występ do dotychczas. Chyba się do tego dobrze przygotowaliśmy, ciężko pracowaliśmy i po tej trasie czuję że ten album jest częścią mnie.

Steven Lewis: To całkiem inny album, brzmi dużo inaczej. Dużo motywów indyjskich w różnych piosenkach. Co za tym stoi?

Sel: Generalnie chodziło o uczucia. Kocham.. zaczęłam iść na motywy bardziej dance, electro. I chciałam się tym bawić. Zakochałam się w piosence o gwiazdach o zabawie i w tym rytmie (Stars Dance). A potem stworzyliśmy czempiona, gdzie to jest motyw reggae(Like a champion). Potem mamy Slow Down, albo Undercover. Te piosenki były napisane przez Cataras i są super, dubstep’owe. Po trochę z każdego rodzaju

Steven Lewis: Jesteś artystką która tworzy muzykę, ale również byłaś w filmach i show telewizyjnym. Co bardziej lubisz?

Sel: Chyba… ja nie wybiorę. Lubię oba. Mam duże szczęście że mam możliwość robić oba, i myślę że coś dobrego wyciągam z każdego z nich.

Steven Lewis: Ok. Niedawno miałaś sesję zdjęciową do magazynu (ma na myśli Flaunt) , jak było?

Sel: Było fajnie. Trochę odmiany, miałam perukę. Coś innego.

Steven Lewis: Kiedy zaczęłaś grać w Czarodziejach w tym młodym wieku, dlaczego myślisz że niektóre gwiazdy idą potem w kompletnie inną stronę, żeby udowodnić że są starsi. Ty też trochę na tą drogę weszłaś.

Sel: Tak sądzę, nie wiem. Myślę że to życie, wszyscy dorastają. Jestem pewna że ty przeszedłeś przez takie zmiany…

Steven Lewis: Dalej przechodzę.

Sel:… no właśnie. Myślę że wszyscy  po prostu chcą coś przeżyć, wiedzieć kim chcą być. Na przykład nie jestem już tą samą osobą którą byłam jak miałam 16 lat.

Oto WSPANIAŁY występ na Dallas Cowboys Thanksgiving. 




Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz