piątek, 20 grudnia 2013

Co w TV ?

Oczywiście dzisiaj o 21:55 "Władca Pierścieni". Mam nadzieję, że doobejrzę, bo część "Powrót Króla" jest moją ulubioną częścią. To nie jest już taki nowy film, ale strasznie mi się spodobał, mimo, ze jak mój brat oglądał to mi się nie podobał. 
Jutro będzie "Titanic", ulubiony film mojej przyjaciółki. Ja osobiście nie przepadam. Kiedyś jak oglądałam to zdarzyło mi się wzruszyć, ale jak ostatnio leciał to się śmiałam, a to przecież film katastroficzny ! I to w dodatku James'a Cameron'a. Więc może coś jeszcze dla siebie znajdę. Na jutro. 
Dzień potem oczywiście druga część "Titanic'a". I nie wiem co będę oglądać :) 
Ale za to w 23 grudnia w poniedziałek film z Jackie'm Chan'em, czyli "Rycerze z Szanghaju". Lubię ten film więc go na pewno obejrzę.
Następnego dnia nie ma nic, co by mnie zainteresowało, a że to będą już święta to będą świąteczne filmy, między innymi "Kevin Sam W Domu" (bez niego się nie obejdzie).
27 grudnia będzie "Król Artur", co może brat będzie oglądał, bo on lubi historyczne i wojenne filmy. 
Więc będzie czas na książkę :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz