niedziela, 22 grudnia 2013

Trochę newsów

Jamie Chung koleżanka Seleny z filmów “Program Ochrony Księżniczek” oraz najnowszej produkcji “Rudderless” podczas pewnej imprezy, która odbyła się w tym tygodniu w Los Angeles udzieliła wywiadu, podczas którego została zapytana o współpracę z Seleną. 

Reporter: Pracujesz dzisiaj z niesamowitymi ludźmi, ale wiem, że pracujesz nad nowym filmem z Seleną Gomez, a także jesteś w obsadzie “Sin City”. Opowiedz nam trochę o pracy w tych dwóch projektach.


Jamie: “Rudderless” to piękna opowieść o ojcu, który próbuje przezwyciężyć śmierć syna, a Selena jest przygodą w nim. Myślę, że jest niezwykle utalentowana i naprawdę błyszczy w tym filmie. 

Zdjęcie Seleny od Romea Millera z opisem. Selena jest na nim w czerwonej bluzie. 


Jesteś najbardziej niesamowita z wszystkich niesamowitych :) @ SelenaGomez

Katy Perry o Selenie. 

Słyszałam, że coveruje ją [Roar] i jestem bardzo zaszczycona. Lubię ją bardzo. Wysyłamy sobie miłe wiadomości.

selena-gomez-katy-perry-1

Czytałam inne blogi, w których dziewczyny piszą o swoim stylu, jakich produktów kosmetycznych używają, i stwierdziłam, mimo wszystko, że będę robiła podobne posty. Na razie to tyle ode mnie. Muszę lecieć, do zobaczenia ! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz