piątek, 20 grudnia 2013

"Getaway"

Oznajmiam, że "Getaway" jest NAJLEPSZYM FILMEM Z UDZIAŁEM SELENY GOMEZ !!!!!!!!!!!!!!!! Cały czas trzyma w napięciu, zaskakuję, a Selena wcieliła się w najlepszą rolę jaką dotychczas widziałam !!!! Akcja prawie od samego początku się rozkręcała. Świetne momenty wyścigowe, które były przez cały film. Świetne efekty specjalne. Ethan Hawke, który wystąpił w tym filmie jako Brent Magna, odwalił nie złą robotę. Wcześniej nie spotkałam się z tym aktorem w żadnym filmie w roli głównej, widziałam go jedynie w roli drugoplanowej w filmie "Pan Życia I Śmierci" z Nicolas Cage,m. Selena, młoda, uzdolniona aktorka, wystąpiła już w nietypowym dla niej filmie, "Spring Breakers", gdzie nas zaskoczyła, teraz ten film, w którym wyszła świetnie! Mam nadzieję, że będzie więcej takich filmów, filmów akcji, bo takie filmy osobiście lubię. 



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz