czwartek, 19 grudnia 2013

Getaway

Ethan Hawke w wywiadzie dla Agencji Reutera. Jest zaskoczony medialną nagonką na młodszą koleżankę - Selenę - z którą grał w filmie "Getaway".

- Myślę, że dorastanie jest dziś o wiele trudniejsze – mówi Hawke. – Ciągły gwar, hałas i presja w Internecie sprawiają, że młodym ludziom trudniej dojrzewać i rozwijać się w pożądany przez nich sposób. Jestem wdzięczny za to, że gdy ja przechodziłem przez to we wczesnych latach dziewięćdziesiątych, było mi dużo łatwiej. Selena jest teraz w interesującym punkcie kariery. Ciekawi mnie, co zrobi. Czy nadal będzie chciała zajmować się muzyką czy aktorstwem? A może jednym i drugim?

TU możecie obejrzeć ten film z napisami polskimi :)
Oto wypowiedź Justina Biebera, podczas wywiadu dla radia Power 106 FM wypowiedział się na temat Seleny.  

Justin mówi o Selenie i ich związku. Piosenka “All That Matters” jest o niej, gdy ich związek był w ‘dobrym miejscu’, tylko ona się dla niego liczyła. Powiedział, że jest wspaniałą kobietą i kocha ją do dzisiaj .Na razie maja przerwę i nie rozmawiają, ale ma nadzieję, że pozostaną w dobrych stosunkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz