sobota, 13 sierpnia 2016

Kolorujemy ;-)

Pozostałe dwie postacie wyszły z twarzą, więc przeszłam do kolorowania =D I ku mojemu zdziwieniu, nawet mi się to podoba, choć ten czarny kolor, mający być cieniem nie za bardzo mi wyszedł na tym żółtym kolorze, ale kij. Za to te czarne włosy mi się podobają =) Udało mi się jako tako zrobić ciemniejszy kolor skóry. Może nie jest tam jakaś rewelacja, ale jakoś nie mogłam dojść do odpowiedniego odcieniu, więc zaryzykowałam takim jaki jest i też w sumie mi odpowiada.

Potem zaczęłam kolorowanie tej w czerwonym stroju i też mimo moich obaw wyszło całkiem przyzwoicie. Muszę się nauczyć robić cienie kolorami, bo to trochę czasami mi nie wychodzi. Ale praktyka czyni mistrza i mam nadzieje, że tak będzie :) Te żółte włosy, mające być odpowiednikiem blondu tej animacji, też wyszły mi całkiem nieźle, a obawiałam się, że coś spierdzielę. Wracając jeszcze do czerwonego kostiumu, to bardzo przydatną dla mnie praktyką jest to, że nie nakładam od razu mocnego koloru, tylko najpierw robi podkład jasnym, a potem dodaję koloru, gdzie potrzeba jest by był ciemniejszy. Robię tak ze wszystkimi kolorami, ale głównie z kredkami, które są (że tak powiem) kiczowate, po prostu tańsze niż te profesjonalne. 

Myślałam nad tłem, ale chyba zrezygnuję z tych planów, żeby sobie rysunku nie zepsuć XD

Mało tego, czarna kredka idzie mi jak świeże bułeczki XD

Lecę, dalej kolorować =D























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz