czwartek, 11 sierpnia 2016

Remont? Okay

Na początku sierpnia moi rodzice w końcu postanowili zrobić remont, a konkretnie wymianę okien. Ale z racji tego, że mój dom ma ponad czterdzieści lat i po prostu to jest "cudo" budownictwa, to nad starymi oknami nie ma nadproży. I dlatego, zanim zaczną się działania od wykucia miejsca na nie, i dlatego mam... dziury nad oknami! 
Yaaay !
I do tego za miast normalnego ocieplenia słoma! Cudowne... Dodatkowa męczarnia dla mojego taty, który sam ze wszystkim się męczy. Urocze...
Ale ja jestem dziwna i wszystko co dziwne, lub też nie, lubię zarejestrować na filmach, albo raczej częściej na zdjęciach! A że ostatnio nie mam co fotografować, to akurat ja miałam robotę XD Poza tym, może nie być okazji, by zobaczyć dziury nad oknami, wyjęte okno, czy zamurowane po części okno XD


































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz