niedziela, 14 sierpnia 2016

"Odlotowe Agentki" skończone !

Prace nad "Totally Spies" szczęśliwie ukończone !
Już dawno mi się tak fajnie i przyjemnie nie rysowało. Muszę częściej rysować "Odlotowe Agentki" XD
Kolorując postacie myślałam, że będą za mocne, ale stwierdziłam, że to mój rysunek i może być tak, jak zrobię. I muszę stwierdzić, że takie żywe kolory są fajne =) Zawsze się obawiałam tego, żeby kolory były wyraziste i że pokoloruję za mocna, jednak nie ma się czego bać ;-)
Jest parę szczegółów, które są takie jakie nie powinny być, ale to szczegóły i kij z nimi XD Ciemna zielona kredka mi się zbuntowała i jak kolorowałam ciemniejszą partię ręki, a dokładnie dłoń i tak jakby rękawica może się różnić w paru miejscach odcieniami.





























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz