piątek, 2 grudnia 2016

Green Day - 21ST CENTURY BREAKDOWN

Post jest kontynuacją TEGO wpisu.

Kiedy był czas premiery nowej ich płyty, "Revolution Radio", przez głowę przeszła mi myśl, iż sklepy z muzyką to wykorzystają i wyłożą na półki starsze wydawnictwa Green Day. I w sumie się nie myliłam.

Na razie nie mam prawa jazdy, więc przyjeżdżając do Lublin Plaza, w celu pójścia do kina na seans podajże filmu "Doctor Strange" byłam o wiele za wcześnie, więc nie obyło się bez wycieczki do Empiku. Przy sobie miałam małą ilość gotówki z racji tego, że ostatnimi wtedy czasy nie było żadnych interesujących płyt, ale los mnie wykiwał i stało się tak jak myślałam i były inne płyty Green Day'a, a dodatkowo znalazłam "Liebe ist für alle da" Rammsteina. Więc mogłam kupić jedną tańszą i jedną droższą. Wzięłam powyżej wymieniony album Rammstein i "21ST Century Breakdown" Green Day, gdzie jest mnóstwo znakomitych utworów i chyba przez ponad tydzień od zakupu włączałam ją w odtwarzaczu =D Jest po prostu świetna ❤




































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz