wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczny tydzień | 1

Z racji tego, że zbliżają się święta, a ja tak jakby trochę ich nie wyczuwam, to pomyślałam sobie o takich postach, gdzie opowiadać będę ten tydzień przed i w trakcie świąt, żeby spróbować złapać tę magię świąt, której jeszcze jakoś nie złapałam... 

Noo, więc zapewne u większości przygotowanie do świąt to sprzątanie w domu, które chyba zawsze zajmuje pierwsze miejsce. W sumie nie wspominałabym o tym, ale jak posprzątałam swój pokój, zrobiłam małe przemeblowanie i zmieniłam pościel, to czułam się jakbym wchodziła do nowego pokoju, choć mieszkam tam zdaje się od ponad dwóch lat. To było świetne uczucie, kiedy wykończona sprzątaniem, wyszłam z pod prysznica, weszłam do pokoju i taką świeżość poczułam. Niby nic, a jednak...





















Wczoraj, znaczy w poniedziałek miałam sprawdzian z biologi, więc w Niedziele teoretycznie miałam się jej uczyć, no ale tak się skupić nie mogłam, że masakra. Nie wiedziałam, a co za tym szło nie rozumiałam tego co czytam i raczej z takiej nauki nic by nie wyszło. Gdy parę razy udało mi się skupić, to udało mi się ogarnąć jeden temat... Ostatecznie wszystko było tak bardziej interesujące od tego, co się uczyłam, że nawet żyrandol sobie poprawiałam, a poniżej wynik kontynuacji moich działań:




















Bo oczywiście wszystko było ciekawsze od biologi :P 





Wszystkie smaki! Yee !
Pewnie kojarzycie te takie karmelki firmy OSHEE, no, więc jak kiedyś sobie je kupiłam pierwszy raz, to w opakowaniu były głównie te o smaku cytryny i chyba pomarańczy, a te zielone, bo nie pamiętam ich smaku, były tylko trzy, a czerwonych, truskawkowych nie było w ogóle! Więc jak niedawno znów je kupiłam to się ucieszyłam, że są wszystkie smaki :P XD








Ogólnie to jestem z siebie niezadowolona, bo zamiast robić coś kreatywnego, a konkretnie rysować, to siedzę bezczynnie przed kompem, patrze różne rzeczy i oglądam vlogi Olsikowej! Tak! Brawo ja! Ogólnie to ja ją bardzo lubię oglądać, bo ona mimo wszystko, to nie poddaje się lenistwu i cały czas coś robi. Nie stoi, że tak powiem w miejscu, cały czas coś się u niej dzieje. Robi świetne filmy i kręci świetne vlogi, dzięki którym trafia mnie coś takiego, że "może ja zrobię w końcu coś nowego, albo w ogóle coś zrobię". Ja chciałam spróbować na początku tego tygodnia walczyć z leniem, i no... chyba coś poszło nie tak... Ale będę próbować dalej! żeby internety nie pochłonęły mnie do końca! 

No, a poniżej film fabularny, co przez dwa dni, znaczy wczoraj i dziś robiłam. Bardzo krótkie podsumowanie...





Ehh... muszę się wziąć za siebie...
A poniżej utwory, które ostatnio mną zawładnęły =D 


Linkin Park - Live In Texas - P5hng Me A*wy




Guilty All The Same (Official Lyric Video) - Linkin Park (feat. Rakim)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz