sobota, 3 grudnia 2016

Rammstein - Liebe ist für alle da

Post jest kontynuacją TEGO wpisu.

No, to jak wspominałam TUTAJ, miałam okazję kupić album "Liebe ist für alle da", za całkiem nie wysoką kwotę ;-) Wtedy miałam dylemat, bo były cztery płyty Green Day i nie wiedziałam, czy kupić dwie, czy jedną i Rammstein, ale koniec końców zdecydowałam się na "21St Century Breakdown" Green Day i właśnie "Liebe ist für alle da". 

Finalnie jestem zadowolona, bo są tam oczywiście zajebiste utwory i jednocześnie mam całą dyskografię tego zespołu! Jeeee =D

He, za to po zaglądnięciu do książeczki załączonej do płyty, to trochę się nie dziwię, że ktoś tam w niemieckim rządzie, czy coś, od kultury, mieli do nich zarzuty :P  XD











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz