wtorek, 21 stycznia 2014

16 faktów o mnie

16, bo tyle kończę dziś lat :) 

1. Dziś skończyłam 16 lat.
2. Jestem fanką Linkin Park i Seleny Gomez i nie tylko.

  

3. Jestem z okolic Lublina.


4. Nie jestem zbyt dobra w nauce.
5. Lubie koty i psy.




6. W ostatnim czasie coraz bardziej polubiłam trylogię "Władca Pierścieni" i "Hobbit".



7. Zawsze przed snem słucham muzyki (inaczej nie zasnę).


8. Jak na swój wiek, nie za bardzo lubię chodzić na dyskoteki, nawet szkolne.
9. Do szkoły dojeżdżam skuterem (chyba, że jest zima, albo na dworze jest za chłodno).


10. Czasami gram w strzelanki. 
11. W życiu miałam trzy telefony.


12. Nie lubię czytać lektur.
13. Lubię filmy z Jacki'm Chan'em, i nie tylko.


14. Mam oczy koloru niebieskiego i "kolorowe" włosy, bo są w różnych odcieniach.


15. Kiedy sprzątam w domu, zawsze słucham radia na cały regulator (tym bardziej kiedy mam trzy płyty).
16. Jestem bałaganiarska.

2 komentarze: