sobota, 18 stycznia 2014

Coś na początek

Kulisy wywiadu Seleny dla magazynu Seventeen.


Oto wypowiedź z tego magazynu : 

Ten rok sprawił, że poczułam się naprawdę silna. Zawsze potajemnie byłam na przegranej pozycji. Byłam w Disneyu, kiedy była tam Miley [Cyrus], Jonas Brothers i Demi [Lovato] i chociaż mój serial został zakończony, czułam się jakbym wkładała dużą ilość pracy i nie widziała rezultatów. Pytałam się jak to powinno wyglądać, brzmieć i być napisane. Zaczęłam czuć brak świeżości w mojej muzyce, i zdałam sobie sprawę z tego, że robię to dla ludzi. Następnie skończyłam 20 lat, przeszłam naprawdę złe rozstanie i zdałam sobie sprawę, że muszę odzyskać siły. Potrzebowałam „Come & Get It”, to było niesamowite. Chciałam, aby to wszystko było częścią mnie. Byłam zmęczona uczuciem pokonania. Przez cały ten czas byłam wkurzona, próbując zrozumieć, dlaczego czułam się na przegranej pozycji, aż w końcu zrozumiałam, że nie byłam gotowa. Cieszę się, że zajęło mi to tak długo, aby dotrzeć tam, gdzie jestem, bo teraz jestem gotowa.

Nie czuję się jakbym mogła zrobić wystarczająco dużo dla moich fanów. Dużo pracuję, ciężko pracuje i jestem zmęczona. Ale kiedy idę na scenę i widzę tych ludzi, którzy czekają godzinami tylko na mnie, to najwspanialsza rzecz na świecie. Ale zdumiewa mnie to, że robią tak wiele dla mnie, a ja nie czuję się jakbym mogła zrobić dla nich tyle co oni robią mi.. (ten fragment jest skopiowany od Scarlett)

Kocham moje przyjaciółki bardziej, niż kochałam któregokolwiek z moich chłopaków, ponieważ mnie wspierały, kochały i zawsze stawały po mojej stronie. Jakaś dziewczyna może zostawić cię dla faceta w ciągu pięciu sekund. To nie tak powinno być. Dlatego kocham Demi [Lovato] i Taylor [Swift], wspierają mnie i okazują miłość, aby to podtrzymać. Chciałabym, aby dziewczyny przestały ranić inne osoby. To wszystko jest rywalizacją, zaczynając od mody, przez przyjaciół po chłopców, chłopców, chłopców! Pragnę, aby dziewczyny bardziej kochały dziewczyny.

Faktycznie rozmawiałam z Katy Perry o facetach, którzy są onieśmielani przez silne dziewczyny. Nie znalazłam jeszcze nikogo, kto zrozumiałby mój styl życia, wspierał go, kochał mnie przez niego, a nie czuł, że stanowi dla niego zagrożenie. To trudne. Myślę, że mogę przestraszyć niektórych ludzi, bo zawsze mówię: „Chcę zmienić świat! Mam marzenia! Co chcesz zrobić?” Ale ja tylko wiem, jak być sobą. Zmieniałam się dla facetów, ale to nie działa. W końcu znajdę kogoś, kto polubi mnie za to, jaka szalona jestem.

Niedawno udzielałam wywiadu i zostałam zapytana, kogo uważam za wschodzącą gwiazdę, która wniesie powiew świeżości. Powiedziałam „Ona mnie nie lubi, ale Lorde.” Wspieram ją, nie zważając na to, czy mnie lubi czy nie, ponieważ uważam, że odwala świetną robotę. Nigdy jej nie spotkałam, ale jest bardzo utalentowana i ma głos, który lubi używać i myślę, że to jest świetne. Pewnego dnia zobaczę ją i będzie fajnie.

Kocham moją piosenkę „Who Says”. To mój hymn dla dziewcząt. Kiedy to śpiewam, wszyscy śpiewają do mnie, a ja nie śpiewam. Chcę, żeby sami usłyszeli jak mówią zdanie „Kto powiedział, że nie jestem idealna? Kto powiedział, że nie jestem piękna? Kto powiedział, że nie jestem warta?” To jest najfajniejsza rzecz, kiedy dziewczyny to czują.


Nie możesz się bać tego, co powiedzą ludzie, bo nigdy nie sprawisz, że wszyscy będą szczęśliwi. Dziewczyny boją się mówić tego, co myślą. Więc jeśli coś ci się nie podoba, powiedz to. Demi mnie tego nauczyła. Po prostu głośno to powiedz, to pierwszy krok do pozbycia się strachu. Zajęło mi dużo czasu, aby być w stanie powiedzieć, co chciałam, nawet do rodziców. Próbowałam owijać w bawełnę, ale zdałam sobie sprawę, że gdybym powiedziała, co myślałam, poczułabym się o wiele lepiej. To nie jest łatwe, ale istnieje sposób, aby to zrobić. Po prostu powiedz „Nie, to nie w porządku.”, jest to lepszy sposób niż bycie agresywnym.

I jeszcze zdjęcia : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz