sobota, 25 stycznia 2014

Opowiadania

Jak wiecie, albo i nie mam dwa blogi z opowiadaniami. Tego drugiego niestety zaniedbałam. Powoli jednak powraca mi na niego wena i zacznę pisać, mam nadzieję. 

http://my-place-it-hogward.blogspot.com/

Jak ktoś być może nie czytał to zapraszam  =D Będę się cieszyć i zmobilizuję mnie to do dalszego pisania :) 


Mam nadzieję, że opowiadanie "When You Ready Come&Get It" podoba wam się, mimo że nie widzę żadnych komentów, tylko wejść z których się cieszę =D Mam pomysł na kolejne opowiadania. Jeden z pomysłów zapisałam. Drugi mi się tworzy w mojej głowie :) Mam też nadzieję, że przybędzie czytelników, wtedy kiedy będzie ich jeszcze więcej i będą wejścia i komentarze to ja będę się tak cieszyła, że głowa mała ;) Będę się cieszyła jak w Sylwestra, kiedy udało mi się odpalić fajerwerki ;D


No a teraz muszę lecieć. Czekam na wasze komentarze opinie i w ogóle =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz